O1sson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer olsson
Vad är ditt discord namn? stoffe011
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kenzo olsson 1994
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rak ärlig schysst
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kenzo har en karriär inom både krimalitet och laglig verksamhet. Väldigt bilintressad så jag har jobbat på autoexpertern ett tag för något år sen sen hamnade jag i lite dåliga kretsar så blev det lite bus istället ett tag framåt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp lång erfarenhet
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör scenariot så bra som möligt genom bra rp fast man går förlorande ut ur scenariot
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var något år sedan jag var bannad sist haft en paus ett tag nu. kommer faktiskt inte ihåg vad som hände eller vad jag gjorde.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp och metagaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä tror det är bra så.
Vad är ditt discord namn? stoffe011
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kenzo olsson 1994
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rak ärlig schysst
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kenzo har en karriär inom både krimalitet och laglig verksamhet. Väldigt bilintressad så jag har jobbat på autoexpertern ett tag för något år sen sen hamnade jag i lite dåliga kretsar så blev det lite bus istället ett tag framåt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp lång erfarenhet
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör scenariot så bra som möligt genom bra rp fast man går förlorande ut ur scenariot
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var något år sedan jag var bannad sist haft en paus ett tag nu. kommer faktiskt inte ihåg vad som hände eller vad jag gjorde.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp och metagaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä tror det är bra så.