LÄS! Nytt namn på bilaffär - Mikaelson's Luxury Cars

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Utvecklare
Staff Manager
Meddelanden
32,502
Reaction score
4,565
Nytt namn & nya möjligheter på nya sport/lyx bilaffären i stan.
Vi kommer nu låta er spelare komma med förslag och sedan kommer vi staffs utse de bästa förslagen och sedan köra OMRÖSTNING där ni får välja namnet!

Det ni behöver göra är att fylla i mallen:
1. Ditt namn förslag:
2. Berätta om din karaktär och hans historia till att starta en Lyxbilfirma

Den som vinner tävlingen med bäst namn vinner en superbil som de får importera som t.ex. en Ferrari & Lamborghini & få möjlighet att bli VD!

På de förslag som ni tycker är bra så ska ni reagera med ✅!

1-S.jönnson bil AB
2-Luxury performance cars
3-Sport performance cars
4-Hypercars AB
5- Performance Cars AB
6-SportCars AB
7-Luxury Cars AB
8-Pettersons performance AB
9-E.P performance AB
10-E.P Luxury cars AB

Elvira Petterson gillar bilar, hon gillar även motorcyklar hon har gjort det sen liten. Hon har länge velat starta upp ett eget bilförsäljnings företag. Hon har inte vågat och varit rädd för att det ska konka direkt. Nu fick hon modet att göra det, hon vågar göra det nu och vill ge det ett försök.
Discord= wolfi#3690

Senast ändrad:
Hej!

Jag heter Wilmer och mitt discord namn är wimpis4#2024

Jag tycker att bilfirman ska heta United Lyxbilar AB

Tycker att namnet är bra och skulle passa servern.

1. Pegasus Exotic
2. Pegasus Limited
3. Pegasus Enterprise
4 Pegasus Exclusives

Senast ändrad:
Gunillas Lyx & Superbilar
Holms Lyxbilar
Gunnars Lyxfirma

Min karaktär heter då adel dum han e riktigt bra på att bra saker ja bra puss

Hej

Mitt namn är Mattias eeso

Jag tycker att ni ska ha mer bilar på bilfirmor för en roligare upplevelse för nu har vi Malmkvist den hart inte många bilar och det är tråkigt jag tycker att ni ska sänka pris på bilar för att näR man jobbar så får man 300 eller 150 i lön det är lite så alla måste vänta länge för qatt köra en bil.

MVH Lextys320

Bosses vrålåk AB
Exklusiv Motor AB
MotorCenter AB

Namn förslag: Luxury Performance Cars AB

Karaktärsbeskrivning + varför jag vill skapa en MC-Affär: Min karaktär heter Kevin Sarkis och har alltid velat skapat en butik och nu har han chansen och få skapa en bilfirma vid namn "Luxury Performance Cars AB" som är ett namn som är väldigt fint och låter bra. Min karaktär är 24 år och har ett stort intresse för motorcyklar och bilar. Jag har själv jobbat på Marja-Lisas 3 gånger och varit biträdande chef 3 gånger under 3 olika chefer samt har jag jobbat som bilmekaniker där jag fick mycket kunskap inom bildelar osv. Därför tar jag chansen och försöker skapa en mc affär som jag kan äga för jag kommer bidra mycket till mitt förtag ifall jag får chansen att öppna upp det.

NAMN FÖRSLAG:

Leif med Billys Lyxbilar AB
Braman Quality AB
Grönskogs Cars AB
Ali´s Veichles AB
Erikssons Luxury
Mixed Luxury AB
Swift Cars AB

HISTORIA/KARAKTÄRSBESKRIVNING:

Gustavs barndom hade alltid varit tuff och det hade varit svårt för honom att följa sin passion. Hans föräldrar hade varit alkoholister och hade inte kunnat ge honom den kärlek och stöd som han behövde. Hna hade dock förfädrar men hans föreldrar lät honom aldrig hälsa på och Gustav behövde jobba konstant.

Han hade inte haft mycket tid eller energi över för att följa sina drömmar. Men han hade alltid känt en dragning till bilar och mekanik och hade spenderat mycket tid med att läsa på om ämnet.

När Gustav blev äldre bestämde han sig för att ta saken i egna händer. Han sparade pengar och lämnade hemmet för att starta ett nytt liv. Han började arbeta på en bilverkstad för att lära sig mer om mekanik och samtidigt spara pengar för att förverkliga sin dröm.

6 år senare
Gustav Eriksson var nu en ung man på 29 år med stora drömmar och ambitioner. Han hade alltid varit intresserad av bilar och mekanik, och han visste att han ville starta sin egen bilfirma en dag. Men det var inte bara hans eget intresse som drev honom. Han hade också hört många historier om sin farfar, Johan Malmqvist, som hade ägt en framgångsrik bilfirma på sin tid.

Johan var en av de första som såg potentialen i bilindustrin och han var snabb att hoppa på tåget. Han byggde upp en bilfirma från grunden och arbetade hårt för att göra den till en av de mest framgångsrika i hela Unive, han visste att han skulle ha konkurranter som Marja Lisa men det stoppade ej honom. Han var känd för sin kunskap och passion för bilar och hans kunder älskade honom för hans ärlighet och dedikation.

Gustav hade alltid beundrat sin farfars prestationer och hade hört många historier om hans framgångar. Han visste att hans farfar hade varit en stor inspirationskälla för många inom bilbranschen och han ville följa i hans fotspår. Han var fast besluten om att starta sin egen bilfirma och fortsätta sin farfars arv.

Gustav visste att det inte skulle bli lätt att bygga upp en framgångsrik bilfirma från grunden, men han var beredd att göra allt som krävdes. Han började läsa på om bilindustrin och följde noggrant med i de senaste trenderna. Han gick också med i en lokal bilklubb för att nätverka och träffa andra likasinnade personer.

Efter några år av hårt arbete och förberedelser var Gustav redo att starta sin egen bilfirma. Han visste att han hade stora skor att fylla, men han var fast besluten om att göra sin farfar stolt. Han öppnade sin bilfirma och började erbjuda kvalitativa bilar och pålitliga tjänster till kunderna.

Gustav visste att han hade mycket att lära sig och att det skulle ta tid att bygga upp sin firma, men han var beredd att göra allt som krävdes för att en dag uppnå sin dröm.

OBS: Detta har varit en dröm för mig länge och jag hoppas helhjärtat att detta går igenom!:)

Senast ändrad:
  1. LyxDrive
  2. Min karaktär, Karl-ove, är en entreprenör som alltid har varit fascinerad av bilar och lyxiga livsstilar. Efter att ha arbetat inom bilindustrin i flera år, bestämde han sig för att starta sin egen lyxbilfirma med fokus på att erbjuda kunderna det bästa av det bästa när det gäller fordon och service. Karl-ove har en stark passion för bilar och är alltid på jakt efter nya och spännande modeller att erbjuda sina kunder. Han strävar efter att ge en personlig och högkvalitativ service till varje kund som går igenom LyxDrive's dörrar.

Bullens bil AB
Markus har alltid velat starta en egen bil affär men han har inte hittat någon lokal men just vid de här tillfället finns de en lokal och då tar han skansen att försöka starta eget. Han har en del erfarenhet inom bilförsäljning

Senast ändrad:
Platinumcars
Med tanke på att de kommer va lyxbilar o de är lyxbilar i den firman i verkligheten o inte någon sliten v70 direkt eller nåt annat

Vi kommer nu låta er spelare komma med förslag och sedan kommer vi staffs utse de bästa förslagen och sedan köra OMRÖSTNING där ni får välja namnet!

1. Ditt namn förslag:

Den som vinner tävlingen med bäst namn vinner en superbil som de får importera som t.ex. en Ferrari & Lamborghini & få möjlighet att bli VD!

Drive life

DC 𝕯-𝖒𝖊𝖌𝖆#7234

Om Marcus. Han är en bra och snäll person som gillar att hjälpa folk och vara trvlig med att göra folk glada han har alltid varait intresserad i fordon och med att hjälpa folk. Han har haft det bra med kompisar och pengar o, han har mycket pengar gillar han att ge till dom fattiga eller att göra folk glada han gillar ochså att vara med kompisar på äventyr.

Minna namn ideer:
1. Elysium Motors
2. Lyxkärringar AB
3. Exklusiva Bilar AB
4. Prestige Bilar AB
5. Prima Motorer AB
6. Royal Cars AB
7. Elitebilar AB
8. Luxe Auto Group
9. Opulence Motors
10. Elite Automotive
Hej, min karaktär heter Daniel Karlsson, han är 19 år. Sedan han var 7 så har Daniel alltid varit intresserad av bilar. Men hans favoriter var alltid de mer lyxiga som till exempel Rolls Royce och Lamborghinis. Men Daniel har inte kunnat se dem så ofta för att han bodde i så sen han var liten så har han bestämt sig att flytta till en större stad så han valde Unive.

Så när han blev 18 så flyttade han till Unive och han har försökt starta en bilfirma sen han flyttade hit men han har haft problem medans. Så han valde att jobba på olika bilfirmor medan han har jobbat på Saras Bilfirma, Allstar Cars och han jobbar just nu på Malmkvist. Han hoppas också att han skulle kunna få jobbet för han vill hålla igång denna nya lyxiga bilfirman så länge det går.

Tack för att ni tog er tid att läsa detta ha en bra dag Mvh Daniel!

Ifall ni behöver min discord: ChillDan#3052

1. Ditt namn förslag:

Charlies Bilar AB
Swecars AB
Stadens Lyx Bilar AB
Lyxbilar AB
Lyxgubbar AB
Lyxtanter AB
Apot Bilar AB
Apot Sport & Lyx Bilar AB
Arns Sport & Lyx Bilar AB
Ultimate Sport & Lyx Bilar AB

Arn Carlsson är en person som alltid drömt om att äga en bilfirma och ha stora framgångar, En dag visste han att han skulle få äga en bilfirma då hans intresse var att äga bilfirma och hans farfar Arne Carlsson peppa han.

Luxury Autos / Eclipse AB / Matriarch AB / Angel AB / Archangel AB

Enkasikhan Batjargal är inte lika van med att leda en lyxbilfirma men skulle alltid älska testat att leda en sån sorts bilfirma

Senast ändrad:
1. Pontusson Luxery Motor's AB
2. Min karaktär heter Pontus Pontusson. Han älskar fart. Han älskar lyxiga bilar och alltid gjort. Han äger ett par lyxiga bilar som han älskar att köra med. Får han tillfälle på privat väg brukar han gasa på lite. Han älskar att köra bil och alltid gjort. När han var 15år fick han sin första a-traktor. Då slog idéen han att skapa sin egna bilfirma. Det var en dröm som han skulle uppnå. Han visste att han inte skulle kunna skapade den direkt han blev myndig utan det krävdes lite erfarenheter först. Det var då han jobbade på lite olika yrken. Han viste sedan 15 åring att han inte skulle sälja tråkiga bilar utan len lyx. Lyx skulle det vara. Han ville inte sälja tråkiga bilar som det flesta bilfirmor. Han skulle sälja lyxbilar. Lyxbilar men inte alls för dyrt men ändå rimligt pris för lyxiga bilar .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka