Nekad Nypon Snagg | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nypon Snagg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? 𝕭𝖊𝖗𝖗𝖆#0684

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en blyg kille som är 23 år gammal. Min karaktär har ingen familj eftersom att hans familj blev mördad av en mexikansk kartel för att hans familj var mexikaner som var skyldiga staten pengar. Min karaktärs intressen är bilar och speciellt märket wolkswagen. Min karaktär kommer göra vad som helst för att få sin dröm Wolkswagen. Min karaktär kommer försöka hitta kärleken i nya stan när han ska hitta på nya äventyr och hyss. Min karaktär har varit busig sen barn då han på barnhemmet snodde dom andra barnens glass-pengar. Min karaktär känner till om en människa vill något illa eller inte för att han har varit kriminell i sina unga dagar. Min karaktär kommer skaffa sig ett jobb för att får pengar till sin wolkswagen på ett lagligt sätt eftersom att han har suttit inne i 4 år för snatteri och rån. Min karaktär hatar kriminalitet eftersom att han vet att det bara betyder trubbel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna säga till om spelare gör fel om dom inte följer reglerna och se till så att jag själv följer reglerna. Jag kommer att vara trevlig mot alla på servern. Jag kommer ha tålamod tillexempel om jag ska importera en bil så kommer jag vänta och vara trevlig med tålamod. Mitt RPande kommer va på högsta nivå. Jag kommer hjälpa folk om dom har frågor om hur man gör och osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om jag hamnar i ett scenario som jag inte egentligen vill vara i måste jag fortsätta RPa även fast om det inte gör någon fördel för mig.

Hur hittade du Unive? Vänner/Sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka