Accepterad Nypon Snagg | Medlem ansökning (E34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nypon Snagg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Kokarn / kokarn1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Markus Ohlsson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv Bilintresserad Förstårlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Markus har haft det rätt tufft i livet. Han växte upp utan en stabil familj, blev lämnad av sina föräldrar tidigt och har fått klara sig själv sen dess. Han är inte den som pratar mest, men han har lärt sig att stå på egna ben. Nu flyttar han till Unive City för att börja om. Han är taggad på att hitta ett jobb, kanske som bilmekaniker, tjäna pengar, skaffa drömbilar och leva ett bättre liv. Han vill helt enkelt bygga något för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att spela seriöst och bidra till bra och rolig RP. Jag följer reglerna, respekterar andra spelare och försöker alltid göra scenarion intressanta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" varje situation. Om man t.ex. blir rånad så ska man inte direkt försöka fly eller krångla. Man låter scenariot hända för att det ska bli kul och realistiskt RP för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag vet. Men om jag nånsin skulle göra nåt fel så tar jag det på allvar, lär mig vad jag gjorde fel och ser till att det inte händer igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? En regel är sunt förnuft man ska tänka efter innan man gör nåt, inte agera helt galet bara för att man kan. Ett annat exempel är att man inte ska COPBAITA, alltså försöka provocera polisen eller få deras uppmärksamhet bara för att det är kul.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer RPa på en hög RP nivå och ta hänsyn till mina beslut.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka