Nekad Nypon Snagg | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nypon Snagg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Kokarn / kokarn1

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Markus Ohlsson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv Bilintresserad Förstårlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Markus Ohlsson växte upp utan en stabil familj. Redan i tidig ålder blev han lämnad av sina föräldrar, vilket formade honom till en självständig och tyst person som ofta stod utanför gemenskapen. Trots motgångarna har Markus alltid haft ett inre driv – ett hopp om en bättre framtid. Med ett stort intresse för bilar och ett mål om att nå ekonomisk frihet, har han nu bestämt sig för att börja om i Unive City. Här vill han jobba sig upp, kanske som bilmekaniker, och bygga ett nytt liv fyllt med möjligheter, respekt och drömbilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och underhållande RP där jag alltid respekterar serverns regler och andra spelare. Jag är bra på att följa scenarion och kan även hjälpa nya spelare som behöver stöd i sin rollspelsstart. Dessutom strävar jag alltid efter att skapa realistiska och engagerande scenarion för att bidra till en levande och rolig stad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka "vinna" en situation. Till exempel, om man blir rånad, så ska man inte försöka förstöra scenariot genom att fly eller kämpa emot utan anledning. Istället ska man spela med, låta motparten lyckas och därigenom skapa en bättre RP-upplevelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har faktiskt inte brytit mot reglerna vad jag är medveten om men om jag skulle göra det och blir kickad så läser jag meddelandet och lär mig om, vad jag gjorde fel och kan göra bättre i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? En regel är att använda sunt förnuft – det betyder att man ska tänka igenom sina handlingar innan man gör något, särskilt i scenarion som kan få stora konsekvenser. Ett exempel är att man inte ska ge sig på kriminella bara för att de sa något taskigt. En annan regel är att man inte får COPBAITA, alltså att man provocerar eller söker upp polisens uppmärksamhet utan någon rimlig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer RPa på en hög RP nivå och ta hänsyn till mina beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka