Accepterad Nypon Snagg | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nypon Snagg

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Kokarn / kokarn1

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Markus Ohlsson 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv Bilintresserad Förstårlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Markus Ohlssons bakgrund är att hans föräldrar dött i en bilolycka med hans båda yngre systrar men han och hans bror var på en Finlandskryssning när detta inträffade. Det tog hårt på både Markus och hans bror så de bestämmde sig för att gå vidare och flytta till storstan när de skiljs för att flytta till olika storstäder så nu är Markus ensam och redo för nya äventyr. Markus har som framtidsplaner att kanske jobba med något yrke där man handskas med fordon som mekaniker eller bilhandlare eller kanske bara skaffa sitt yrke och köpa bilar, piffa till dem och sälja då det är hans största intressen. Markus skulle vilja bli ekonomiskt oberoende så han kan köpa sina drömbilar och bara utnytja sitt största intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP nivå, samt ha ett vänligt betteende till andra personer i staden. Även öppen för att hjälpa andra nykomligar med de jag är medveten om.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska RPa på ett sätt som inte kanske nyttjar sin RP gubbe positivt alltså ett exempel att om man blir pressad med kniv och de säger att man ska tömma fickorna så ska man göra det för att få ett bra RP scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har faktiskt inte brytit mot reglerna vad jag är medveten om men om jag skulle göra det och blir kickad så läser jag meddelandet och lär mig om, vad jag gjorde fel och kan göra bättre i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft betyder då att man ska tänka efter innan man utför något som till exempel att man kanske inte ska ge igen på ett par kriminella för att de sagt något elakt till en utan att man tänker efter innan och att det kommer inte löna sig i framtiden. Ett till exempel är COPBAIT och de betyder att man gör polisen upprörd eller vill få deras uppmärksamhet för att man tycker det är kul.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer RPa på en hög RP nivå och ta hansyn till mina beslut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka