Accepterad nummeruno1 | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mbappe_sju

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emir

Vad är ditt discord namn? nummeruno1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dardan Albanen. Född 1997.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? en mycket omtänksam mogen man, pratglad samt snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dardan Albanen är en grabb som är född i Sverige. Han är uppväxt i Rinkeby Stockholm. Dardans farsa var en tung kriminell som hade måna fiender. Dardan och hans farsa var tvugna och fly en lång tid omkring olika städer i Sverige. Tillslut så blev Dardans farsa dödad framför sina egna ögon. Dardan blev traumatiserad och ville direkt få hämnd. Dardans morbor tog över som vårdnadshavare. Dardan var ute jämnt och letade efter skytten som mörda pappan. Till slut så blev Dardan tillfånga tagen utavpolisen och då fick sitta i kåken. Dardan Var då glad till att han blev fångad för innerst inne ville han inte ta något liv och då blev inspererad av polisen och själv ville bli polis för att stoppa kriminaliteten. Dardan kommer ut ur kåken efter ett par år och få väljer att han ska flytta till staden Unive. Dardans farsa var ifrån Kosovo samt hans mamma. Dardan har nu flyttat till Unive och väntar på att bli medborgare sedan bli en mycket bra polis som syoppar kriminella från att förstöra samhället. Dardan lärde sig att inte hamna i skit för då kommer han sluta som sin egna pappa gjorde vilket är det sista han vill därför vill han ta och ha ett lagligt jobb och stoppa de som jobbar olagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en mycket bra rp, kommer inte köra för makt och pengar för jag vet vad det innebär och jag vet att det kommer förstöra rollspelet. Jag ska vara med och skapa seriösa scenarion som förhoppningsvis kommer att älskas utav motparterna och jag ska ska spela en stor del utav dagen då jag har mycket tid jag kan spendera på att spela-

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att man inte ska spela för makt och pengar men köra för att motparten ska få en så bra upplevelse så möjligt, man ska inte köra för sin egna vinst då motparten redan gör de. Om man inte kör för motparten går man emot reglerna vilket man absolut inte ska göra. Man ska spela för att skapa seriösa scenarion så de blir roliga och kommer gillas av motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit emot fearrp. Det var en lång tid sedan. Det jag minns var att jag var inne i en bil och motparten rikta och jag körde iväg. Detta var för typ 1 och ett halv år sedan och jag har lärt mig utav detta fel. Det var den ända gången jag gick emot den regeln och det ska inte hända igen. Efter den gången har det inte hänt igen och det ska inte heller hända igen nåmer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=när man slår eller dödar någon utan något som hänt innan scenariiot alltså ska man ha en bra anledning för o göra det. Combatlogg= när man loggar ut mitt under ett scenario vilket man absolut inte ska göra. Fearrp= när man inte värnar om sitt liv. Sunt för nuft= när man gör något man inte gör i verkligenheten tex om man tar in en cykel i coop.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka