Nekad nummeruno1 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mbappe_sju

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? nummeruno1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dardan Albanen. Född 1997.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, härlig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dardan Albanen är en härlig pratglad grabb som är uppväxt i skåne. Dardan bodde i rosengård och han bodde med sin pappa. dardans pappa var med i ett kriminellt mc-gäng dom gjorde att dardan ville gå in i den kriminella världen.Dardan visste en hel del om vapen och hojar. Dardan fick lära sig av sin pappa hur man reparerar hojar och han har alltid velat jobba med det sen han var ett barn.Dardan hade inte så mycket vänner han var mest ensam och visste inte så mycket vad som var rätt eller fel. för han var ej i skolan. dardan blev 18 år och hans pappa åkte in i kåken.dardan visste inte vad han skulle göra. Han packade sin väska och gjorde det största beslutet i sitt liv han flyttade till en stad som kallas unive och hoppades att allt skulle bli bättre. Dardan skaffade många vänner och dom sa till han att fixa medlem-skap. dardan är en väldigt snäll grabb som inte gillar att hamna i problem men det han gillar är att lösa problem därför har han bestämt sig att bli en polis och lösa massa hämska samt olagliga saker som personer i staden gör. Dardan vill få ett medborgarskap eftersom han har bestämt sig at han ska bli polis och därför gör han den hära ansökningen om att få det. Dardan har lärt sig att det inte är bra att hamna i problem eftersom hans pappa hamna mycket i problem och därifrån har Dardan fått en trauma till att vara kriminell och göra massa dåliga saker,Dardan mål med att bli en medborgare är att han ska försöka göra så att brottslingar inte ska lyckas göra sin dåliga grej.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en mycket bättre RP istället för att köra för makt och pengar som är emot reglerna. Jag kommer att vara med och skapa väldigt bra, seriösa och roliga scenarion som förhoppningsvis kommer att gillas av båda partnernas sida. Jag kommer att bygga upp ett större socialt umgänge med så många som möjligt i servern för att ha en så stor gemenskap som möjligt. Jag ska spela så mycket jag kan och ska göra allt för att se till så att rp blir så bra verklighets baserat så möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska ha kul man ska inte köra för makt och pengar vilket är emot reglerna man ska spela för att ha roligt och att den andra partnern också ska gilla det. Man ska spela för att ha så roligt som möjligt och skapa så verkliga, seriösa roliga scenarion som ska gillas av båda sidornas alltså din och den andra partnerns sida.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? +Jag har till exempel brutit emot sunt för nuft vilket var för en lång tid sedan. Jag var ny på servern cyklade inne i en bilfirma och fick konsekvenser på det vilket jag brösta och sedan lärde mig utav felet och inte gjorde om samma misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Det innebär att man använder fordon som vapen för att skada eller döda. FEARRP: Innebär att du inte värnar om ditt liv. NLR: Innebär att du minns saker precis innan din karaktär dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka