Accepterad nuktyx | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nuktyx

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nukty/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? nukty#1337

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Enzo Catore och han är 19år gammal har haft en tuff men rättvis uppväxt då han gjorde väldigt mycket dumt och de blev han såklart straffad för och alla dom straff han har fått har gjort så att han har fått en tankeställare som gör så att han nu är på bättringsväg han utbildar sig och försöker få en stabil och säker inkomst så att hans barn och fru ska få en trygg och säker uppväxt vilket inte han fick eftersom hans föräldrar var ny flyttade till sverige när han föddes och då blev de så att dom fick bosätta sig i ett billigt område som då var farligt. Enzo Catore är väldigt känslostyrd så blir han arg så blir han riktigt arg men han kan även ha riktigt fina egenskaper till exempel när han växte upp så var han otroligt snäll och beskyddande mott sina yngre syskon och visa kärlek och gjorde iprincip allt för dom och de gör han fortfarande men han är orolig för sin lillebror som har valt den kriminella vägen i livet och de gör så att Enzo har det tufft eftersom han bryr sig såpass mycket om sin lillebror men de motiverar honom ännu mer att lyckas i livet. Enzos intressen är bland annat att köra cross, spela fotboll och han gillar basket väldigt mycket men han har aldrig gått i någon sport då hans föräldrar inte hade råd att betala årsavgifterna för klubberna men Enzo brinner fortfarande lika mycket för fotboll och basket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en trevlig och omtänksam person som inte spelar något spel egoistiskt vilket är väldigt viktigt inom just Rollspelande då i varje scenario så spelar man inte bara för sig själv utan även resterande parter som är inblandade. Jag skulle aldrig bryta någon regel för att få en fördel av ett scenario då jag bryr mig mer om själva rpn en hur mycket makt min karaktär ska ha då jag har gått förbi de stadiumet och detta är den större faktorn till varför just jag ska bli Medlem på Unive för att jag alltid spelar utefter reglerna och för själva rollspelandet och förlorar jag ett scenario på ett schysst sätt så ser jag hellre de positiva i det att båda parterna fick uppleva ett roligt och seriöst scenario. Jag kommer att bidra med väldigt mkt social rp och seriös rp då det är mitt mål med denna servern och jag vill bidra med skratt i communityt och lära känna nytt folk då när man kommer in på en server seriöst och lägger mycket timmar på den så känns det nästan som en familj och det är de jag vill åstakomma att jag ska vara lika taggad varje gång jag ska in på servern och eftersom det är så jag vill ha det så vill jag ju att andra också ska känna så, så de kommer jag att försöka mitt bästa med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och social rp, jag kan även försäkra att jag aldrig skulle bryta några regler avsiktligt sen är det självklart att alla kan begå misstag men jag hoppas inte att de blir fallet utan jag vill kunna spela på servern regelbundet utan några svårigheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det faller inom regeln powergaming 2 alltså att man inte bara ska rpa för makt och pengar eller sin egna vinst utan att man ska rpa för båda sidorna och förlorar man så visst de kan kännas tråkigt men i längden får man tänka på rp nivån då det är prio 1 med en rp server och inte att man ska vinna själva scenariot

Hur hittade du Unive? Såg någon gammal youtube video på den och tyckte de hade varit kul att ge servern en chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka