Nekad nukiee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xaifstash/

Ditt Hex-ID: steam:110000163fdeaae

Vad är din discord tagg? nukiethedon

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: emiliia.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag köpte krim på ett annat discord konto för jag hade prishöjning ett tag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Aa asså fick indragen krim och sådant och pris höjning för ett falskt scenario då vi skjöt en polis som sista utväg och fick konsekvenser och tyckte inte det va värt och vänta för något som inte ens jag ska ha indraget för så köpte krim på ett annat discord konto när jag bara har ett litet tag kvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men samtidigt inte för fick indraget och prishöjning för något som flertalet staffs sa va skumt för det va våran sista utväg och valde då att göra detta för tyckte jag gjorde det rätta men såklart är det inte det rätta jag valde att göra men tycker fortfarande att det blev lite fel från båda sidorna i början

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare bans men inte grova alls, tror jag hade 7 dom senaste månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aaa hade kunnat skita i allt helt och bara accepterat att jag hade prishöjning istället för att göra fel och köpa på ett annat discord konto, tycker jag borde göra om och göra rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jadå, att inte köpa krim på ett annat discord konto efter prishöjning och brösta det felet du har begått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Du har ingen som helst rättighet att försöka kringgå våra system oavsett vad du själv tycker om beslutet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka