Antagen nukiee | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Ditt discordnamn: 1nukie

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli en del av staff-teamet då jag känner mig ganska färdig med att RPa och istället vill lägga min tid på att hjälpa servern att bli en ännu bättre plats. Jag är övertygad om att jag kan bidra positivt och göra en verklig skillnad. Just nu märker jag att det finns staff-medlemmar som inte tar supportärenden eller rapporter under kvällstid, och många rapporter förblir obesvarade. Detta tycker jag är ett problem, och det är något jag vill hjälpa till att förändra. Jag har själv varit tvungen att kontakta staff i PM eftersom ingen svarar via /report eller /help, vilket inte ska behöva vara fallet. Jag anser att det är viktigt att denna server drivs med engagerade spelare som vill RPa på en hög nivå. Jag har en bra förmåga att läsa av människor och förstå vad de brinner för, vilket jag tror kan vara en stor tillgång i rollen som staff. Mitt mål är att hjälpa spelare att uppnå sina ambitioner på servern och skapa en mer trivsam och rättvis spelupplevelse för alla. Jag är mycket aktiv och har gott om fritid, vilket gör att jag kan lägga ner den tid som krävs för att servern ska fortsätta växa och utvecklas. För mig är det viktigt att alla spelare följer reglerna och respekterar varandra, så att ingen förstör upplevelsen för andra. Dessutom vill jag föregå med gott exempel för nya spelare och hjälpa dem att utvecklas i sitt RP.
Jag hoppas få möjligheten att vara en del av teamet och göra servern ännu bättre!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? // tycker reports har extremt dåligt inflyt, mycket att bara stänga ner reports och inte göra det dom blir tillsagda, får staffsen klipps så stänger dom endå eller svarar inte, samt att support ärenden och donations ärenden också tar extremt mycket tid som jag skrev ovanför, tycker sånt måste förbättras så det blir finare arbete bland alla andra staffs, mycket meta gaming kommer också rätt så regulärt inom rpn, man hör genom folks mickar att dom metar extremt mycket och tar ut det på rpn, vilket inte blir roligt för motpartnerns spelande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
Vi ska arbeta tillsammans ständigt och se framåt med allt vi gör, allt ska föras framgångsrikt mot serverns bästa och ska ledas lång frammåt. vi ska ha mycket snack inom allt få utför och kunna ta allt i bra takt och inte stressa oss frammåt, behövs det hjälp så finns det andra staffs som finns där för både staffs och spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ta allt lungt och leda det fint frammåt, du ska kunna sammarbeta med alla oavsett roll eller inte, och visa framfötterna då du som helper eller liknande har fått tillit från högre uppsatta, stress ska också kunnas fixa ifall det sker och då finns ju staffs runtomkring dig hela tiden som hjälper frivligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer priotera staff arbetet mer än rpn, men fortfarande rpa så man får ingång och får testa hur allt blir under tiden man har staff arbetat, men irl livet kommer alltid först, men inte mycket inaktivtet kommer visas.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sen 2021/2022 men haft tider då jag ej har varit med i dcn, så joinade igen nu vid 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff tidigare på unive, och andra serverar extremt länge (polarnas servrar) och på andra spel eller stora dicords.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Roligt och testa på något nytt, men föredrar såklart rp eller donation då det verkar extremt roligt och få arbeta med det. (event tror jag dock inte passar mig, då jag inte har intresse för sånt).

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka