Antagen ns1hs | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

detjugitreee

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Ditt discordnamn: detjugitreee

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? jag vill bli Staff för att jag vill hjälpa folk inom servern samt göra servern till en bättre plats och för att jag har tröttnat lite på rpn då jag tycker att de är många fel som jag kommer att försöka att få bort från servern. jag är ganska mogen samt bestämd i mina val och väldigt kompetent. jag kommer vara mycket aktiv i support samt inom mina jobb innehav och ha respekt mot alla

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker Krim rpn har ganska många hål i sig tex mycket regelbrott som många kanske inte tänker på. polis rpn kan förbättras så som tex att många poliser pwgar. sen har jag märkt mycket lall till och från

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag som Staff skulle försöka hitta dom hära små felen och prata med spelare om dom här små felen om att han ska höja sin nivå och inte göra dom här felen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att man kan se från andras perspektiv samt kan hålla sig lugn och göra kompetenta val samt att hjälpa folk med sina problem/frågor och inte bara ge återgärden då man kanske inte lär sig av att få återgärden direkt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? måndagar 17:00-22:00 tisdagar tisdagar 16:30-21:30 onsdagar 16:30-18:30 torsdagar 17:00 fredagar 14:00-04 lördagar beror på när jag vaknar-03:00 söndagar 15:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 och ett halvt år från och till.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men har lärt mig med tiden och kan några commands då jag känt flera andra Staffs som lärt mig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event ansvarig

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka