Ej Antagen Nr1von | Chef-jobb ansökan [Skyclub] (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nr1von

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Nr.1von

Ange ditt födelsedatum: 10 Januari 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Länge men tagit små pauser cirka 2 års tid

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare arbetat som Chef på Mekonomen, Sc styling samt Bahamas mamas , där jag haft ansvar för att leda ett team och se till att vi uppnår våra mål. Jag har lärt mig att kommunicera bra med alla i vårt team och att organisera arbetet så att alla känner sig delaktiga. Genom att hålla möten och skapa tydliga riktlinjer har jag hjälpt till att skapa en positiv arbetsmiljö där alla trivs och gör sitt bästa. Som chef har jag jobbat med många kunder tidigare och har alltid sett till att deras behov blir mötta på bästa sätt. Jag har också lärt mig att hantera stressiga situationer och hjälpa kunder på ett professionellt sätt. Jag tror att min erfarenhet av att hålla kunder nöjda och jobba med ett team för att lösa problem kan vara en stor tillgång på Skyclub. Som Chef tidigare på Bahams mammas, Mekonomen och Sc styling har jag haft ansvar för att fatta beslut som påverkar företaget. Jag har lärt mig att tänka framåt och planera för framtiden. Jag tycker att det är viktigt att ta beslut som hjälper företaget att växa och utvecklas, och jag tror att denna erfarenhet kan vara värdefull för Skyclub.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ser fram emot att få rollen som chef på Skyclub och hjälpa till att förbättra både kundservicen och arbetsmiljön för teamet. På längre sikt vill jag vara med och skapa ett starkt och engagerat team som jobbar bra tillsammans för att nå företagets mål. Jag vill också hitta nya sätt att göra arbetet mer effektivt, så att vi kan ge ännu bättre service till våra kunder. Jag är också intresserad av att följa med i nya trender och använda nya idéer och strategier för att Skyclub ska fortsätta vara framgångsrikt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är helt redo att lägga den tid och energi som krävs för att vara en engagerad och effektiv chef. Jag förstår att det kan vara ett krävande jobb, men jag är beredd att prioritera Skyclub och se till att jag är tillgänglig för teamet och företaget när det behövs.

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Tillbaka