Antagen npf4642 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

npf4642

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: gl4642

Ange ditt födelsedatum 16 September 2010

Varför ska just du bli staff? Asså jag tycker jag skulle passa som staff på Unive RP för att jag är ganska aktiv och har bra koll på reglerna. Jag gillar att hjälpa folk och jag blir inte lätt arg eller toxic när någon gör fel, utan försöker förklara lugnt istället.
Jag är också rätt rättvis, jag tar inte någons sida bara för att jag känner någon utan försöker alltid se vad som faktiskt hänt. Och om jag inte kan något så försöker jag lära mig istället för att bara chansa. Sen vill jag typ göra servern bättre också, så folk kan ha kul utan att någon förstör. Jag tar det ändå seriöst men kan fortfarande vara chill och schysst mot folk

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker typ inte allt funkar så bra på Unive. Ibland tar det fett lång tid innan staff kommer och hjälper, så man får bara vänta och det är segt. Och vissa följer inte ens reglerna men får inget straff, vilket känns orättvist. Sen kan chatten bli ganska toxic ibland, folk skriver taskiga saker och ingen säger till direkt. Och ibland laggar servern också, typ man fryser eller saker buggar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror vi i staff teamet måste bli bättre på att samarbeta och vara mer aktiva. Typ ha bättre koll på när folk behöver hjälp så man inte bara låter ärenden ligga. Man kan dela upp sig lite så vissa kollar reports och andra är inne i servern och håller koll.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionell som staff är typ att man beter sig moget och respektfullt hela tiden, även om någon annan är jobbig. Man ska inte bli arg eller börja bråka tillbaka, utan hålla sig lugn och förklara reglerna på ett schysst sätt. Man ska också vara rättvis och inte ta någons sida bara för att man känner dem, utan kolla vad som faktiskt hänt. Och man ska kunna ta ansvar för sina beslut och erkänna om man gjort fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska vara mer aktiv på min staff karaktär. Och jag kommer prioritera staff arbetet mer än Krim rpn

Hur länge har du spelat på Unive? I över ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka