npf4642 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

npf4642

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? GL4642

Ange ditt födelsedatum 16 September 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ville söka till Medlemskap Ansvarig för att jag gillar att hjälpa folk och vill att alla ska känna sig välkomna. Jag tycker det är kul att strukturera saker och hålla koll på vem som är med, så det kändes som ett jobb jag skulle gilla. Plus, jag vill lära mig mer om att ta ansvar och samarbeta med andra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för att jag är bra på att hålla koll på saker och jag gillar att hjälpa andra. Jag kommer se till att alla medlemmar känner sig välkomna och att det inte blir rörigt. Jag är också snäll och lyssnar på andra, så jag tror jag kan göra ett bra jobb som Medlemskap Ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara snäll mot andra och lyssna på vad de säger. Man ska inte vara taskig eller skratta åt någon, och försöka hjälpa om någon behöver det. Typ gylende reglen. Behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra så att alla som är medlemmar på UniveRP känner sig välkomna och att det är kul att vara med. Jag vill att folk ska få nya vänner och känna att de kan vara sig själva. Och att alla får vara med på saker utan att någon känner sig utanför.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de som är medlemmar på Unive ska vara snälla mot andra och respektera varandra. Man ska försöka delta i saker och inte bara vara med för att man måste, och man ska lyssna på de som bestämmer lite också. Det är också viktigt att man inte mobbar någon och försöker hjälpa till om någon behöver det. Typ så att alla kan ha kul tillsammans och ingen känner sig utanför.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag var Medlemskap Ansvarig på UniveRP skulle jag känna ansvar för att alla medlemmar känner sig välkomna och att ingen blir utanför. Jag skulle också hålla koll på vilka som är med och se till att allt är organiserat så det inte blir rörigt. Och så skulle jag försöka hjälpa till om någon har frågor eller problem, så att alla trivs och har kul.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är så aktiv man kan bli och jag kommer att prioritera detta arbetet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tycker det skulle vara jättekul att hjälpa alla medlemmar och göra så att alla känner sig välkomna. Jag är ganska organiserad och gillar att fixa saker, och jag vill gärna lära mig mer om hur man pratar med folk och håller allt på plats. Jag är också alltid glad att hjälpa till om någon har frågor eller behöver stöd!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppppppp, han förtjänar att bli MA då han är en av dem bästa rp på servern och är aktiv satm sjysst trelvig grabb som kommer klara av detta jobb som MA galant.

Tillbaka