Accepterad noxy | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noxy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198338610837/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? noxy#7743

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Melin.
Jonathan Melin är en 20 åring som har saker och göra varje dag han är väldigt spontan samtidigt som han är ansvarig av sig, Jonathan är en kille med mycket känslor och har det svårt i livet han har försökt hitta jobb men allt skiter sig i slutaändan. Han har en lillebror och en storasyster som hjälper Jonathan mycket i livet, ibland kan inte Jonathan skilja på rätt och fel direkt de är där han får hjälp av sina syskon. Jonathan som liten var en busig o elak kille, men med åren så har han blivit bättre tack vare sina syskon och sin medecin mot ADHD och diabetes. Nu letar Jonathan efter något jobb som passar han, och att han har något o göra på sin fritid än att sitta och kolla på filmer dag in o dag ut.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad FÖR att, jag kommer bidra med något possitivt och energifullt i multistaden, jag tycker RP är väldigt roligt och intressant är ganska ny men förstår redan vad RP innebär etc. Jag kommer att presentera mig för nya spelare i Multistaden för att just DEM ska känna sig accepterade och välkommande precis som jag blev, det är viktigt med possitivitet och energi samt gemenskap när man spelar RP och de gör så att fler folk tar åt sig det och gör detsamma mot andra människor som kommer in och är en ny spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag tycker RP är väldigt kul och intressant och för att jag får en inblick i verkligheten och tycker det är väldigt nice med verkligaspel.

Hur hittade du Multistaden? Min vän berättade om att han spelade Roleplay och han tipsade mig om att spela på Multistaden för att det är en stor server, så jag tackade ja till min väns erbjudande och började spela på Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att folk ska ha de kul i servern och possitivitet, och att folket ska få en inblick om hur de kan se ut i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server än Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka