Nekad jontebonte098 | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontebonte098

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? knife0867

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonathan Ohlsson o är från turkiet grabb som e 20 bast. Han flyttade till Sverige när han var 3 år. Jonathan är en väldigt aggressiv person som gillar att sänka folk på olika sätt. Han var lite smått kriminell av sig i början men är ändå en skön grabb som kan sköta sig oftast om ingen kille bara säger gör det här du får pengar då brukar han göra det. Han gillar verkligen inte snuten men har dock ett stort intresse för ghaza familjen. Han gillar också bilar. Jonathan o hans polare Jaffar hatar Securitas efter lite händelser med dom. Jonathan blev skjuten av snuten när han var liten för att snuten var rasist så Jonathan e lite sne o så men han står på bena på nåt vänster. o de e även varför han hatar snuten. Annars så glider han ba runder lita i stan, har varit advokat innan men just nu arbetslös och bara hänger me polare o så och han vill just nu komma ifrån det kriminella livet genom att bli medborgare i denna fantastiska stad då han tycker att det är många fina människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och kreativ rp och har en stor erfarenhet av rp då jag spelat fivem i många timmar. kan bidra med roliga scenarion för både jag och den andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det beror på tex om du kriminell så behöver du inte alltid vinna. Vissa ser denna frågan som kriminell mot polis bara men det finns andra saker också. Tex om det är två gäng då behöver nt ett alltid vinna. Då bara för dem förlorar en gång ska man inte gråta vissa gånger behöver man förlora och vissa gånger inte. Alla ska ha roligt på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst era regler som vdm står för att man inte ska ha en bil som vapen. meta gaming står för att man inte ska ta information från typ discord tex jag ligger död vid torget kan du hämta upp mig det är ju meta gaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit medlem på denna server då och då och på andra servrar men inte velat spelat rp hela tiden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag kommer vara aktiv på denna server till hundra procent

Nekad.
Anledning:
Plagierat från någon annans Medlemskaps ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka