Inaktuell not_lil1zy | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DDDJJ

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 1 Maj 1990

Vad heter du på discord? teamoskyldig#4310

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 20-30 timmar detta är mitt andra konto så 20-30 timmar totalt på 3 olika konton

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv varje dag iallafall 2 timmar per dag. Om jag har stora grejer i skolan kommer aktiviteten minska och om jag har lite skolarbete så kommer jag vara aktiv väldigt mycket

Vad heter du? Tim Isaksson

Hur gammal är du? 31 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? japp jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill just bli polis för att jag vill skydda och hjälpa till i samhället. Jag har alltid varit intresserad av yrket och jag har varit polis i andra städer

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste i polis yrket tycker jag att kunna göra så invånarna i staden kan känna sig trygga och säkra. Man ska ha bra teamwork inom teamet som man jobbar i. Man ska speciellt kunna peppa varandra när kollegor eller jag själv har problem med sig själv

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har ganska mycket erfarenhet från yrket från andra städer. Det var länge sen nu men jag tror jag kan det skulle vara bra om man skulle få en genom gång med allt

Har du några tidigare erfarenheter? Yes jag har varit polis i flera olika städer innan

Hur är du som person? som person är jag en snabbtänkande och en problemlösande person. Jag gillar att finnas för andra människor när dom har det svårt. Jag brinner för att kunna hjälpa och finnas för andra invånare

Är det något vi bör veta om dig? Jag älsakr polisyrket jag har haft erfarenheter sen innan

Tillbaka