Nekad not_lil1zy | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DDDJJ

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873417904/

Vad är ditt namn i verkligheten? herman isaksson

Vad är ditt discord namn? D J#0600

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en glad och en livsnjutande kille. Min karaktär gillar att vara med vänner och speciellt åka bil. Jag ska jobba på min karaktär genom att byta kläder ofta köpa och sälja bilar så jag blir rik. Mitt mål är att vara ekonomiskt oberoende. Min karaktär kommer från en racing bakgrund. Han har varit svenska mästare i racing och tjänade massvis av pengar. När karriären tog slut så började han missbruka droger. Alla pengar gick till drogerna och det fanns inga pengar kvar till mat och boende. Min karaktär bestämde sig då att börja om sitt liv på nytt. Han började då jobba på en matbutik. Han började tjäna pengar som han kunde leva ett vanligt svensson liv i månaden. Men en dag så kom det in en man i matbutiken. Han gick direkt fram till Axel och frågade om dom kunde byta några ord. Axel sa givetvis ja och hängde med mannen ut ur butiken. Mannen som hade kommit in i matbutiken var ägaren och skaparen av Lamborghini. Mannen frågade om Axel ville börja jobba som test körare för Lamborghini och Axel tackade ja. Första dagen på jobbet så fick han prov köra några bilar men han fick också en start lön som han fick samma dag på 1 miljon dollar. Axel kunde inte tänka sig hur mycket pengar detta var och sparade en del men givetvis köpte en Lamborghini. Axel fortsatta som prov körare i många år men efter 5 år kom ägaren och frågade Axel om han ville bli del ägare och vice chef för bolaget och Axel tackade ja. Efter några år som vice chef och delägare valde axel att lämna Lamborghini och valde att vara arbetslös för han hade tjänat ihop så mycket pengar. Nu vill Axel köra runt i lyxiga bilar och bara chilla med sina vänner och det är här han står idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och göra så att stadens rp nivå kan höjas. Jag vill också vara medlem på unive för att det är en riktig bra server att spela på med inga buggar eller liknade fast det är en öppen server som alla kan gå in på. Mina kompisar spelar just nu på unive och jag vill bli medlem för att då får man fler tillgångar som tillexempel /blocket eller /twt som man kan skriva i för att sälja bilar eller att söka en person i staden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserad mig av unive var att det var en server utan whitlisten den var ändå väldigt bra. Det är inget kaos och allt är som på en WL server. Allt är ordnat och uppfixad exakt som alla vill ha det

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som spelade lite på servern ett tag. Jag hade gta sen innan men när jag kom hem till honom och började spela på unive så tyckte jag att det var så verkligt och riktigt bra gjort så jag började spela själv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med unive är att jag vill uppnå mål som jag har i framtiden fast i ett spel före än irl. Ett av målen är att skapa scenarion som är väldigt realistiska och att rollspela som att det är på riktigt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att kuna uppnå alla mina mål irl fast i ett spel tidigare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Tillbaka