Inaktuell Not Falle | Ansökan till Utvecklare

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Not Falle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? notfalle

Vilka kunskaper har du inom Utveckling? Jag har väldigt lite kunskaper inom CSS och Java men mer i html om det skulle behövas. När jag gjort hemsidor har jag använt mig av CSS och html. Jag har tidigare gjort spel med kompisar och då har jag använt C#. Jag har nog mest kunskaper inom Lua. Jag är sämst på någon sorts mlo eller skapa custom kläder. Något jag velat lära mig men har inte lyckats exportera från blender.

Men mina starka kunskaper: C#, python och såklart Lua :)

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? Jag har en dev server både lokalt och en annan som jag delar med en grabb som jag lärt känna på unive! Den servern som jag delar med grabben är mer en lall server där vi helt enkelt försökt utveckla oss inom programmeringsspråket lua. Det var ett tag sen vi snackade med tanke på att han vart bannad eftersom han var mod på en annan server. Regel ett typ men annars har jag hållit på med min egna server. Jag kör på QBcore och är det jag är van vid. Inte påläst om ESX men om det är vad som krävs så gör jag det. Jag kan knappt något om standalone heller. De erfarenheter jag har är mest om drogscript eftersom det är det jag fastnade i. Tog mig 3 månader att släppa haha men nu har jag försökt ha lite mer spridda projekt. En ovana är att jag sällan blir fullt ut klar med ett script innan jag stressar mig in i nästa. Detta är en ovana som jag vill bli av med och hoppas att jag får chansen att bli av med den hos er.

Finns det något annat du skulle vilja berätta? Jag skulle vilja berätta att jag gärna skulle kunna tänka mig allt möjligt! Jag ansöker inte bara för att hjälpa till utan jag hoppas verkligen att jag ska få lära mig! Jag ska snart in på gymnasium och då hoppas jag på att min kunskap ska öka ännu mer. Jag var "elev för en dag" och visste mer om programmering än han som satt bredvid mig som gick andra året i gymnasiet. Men visste inte ett skit om deras fysik... Så jag hoppas på att jag ska få en chans att utveckla mina kunskaper inom framförallt programmeringsspråket lua. Lua tycker jag personligen är likt både C# och python. Jag tycker mycket om C# men har aldrig försökt programmera med C# i FiveM förut. Eftersom att jag är på slutet av nian så betyder det också att jag har prov. Jag RPar som kriminell i kingsman när jag skriver detta och kommer därför kanske inte ha något enormt mycket tid till programmeringen. Men jag hoppas att jag kommer tycka att det är kul för i så fall kanske jag eventuellt säger upp eller pausar min krim eftersom det vore riktigt kul att få bidra till den server som jag RPat på dessa 3 år! Men kortfattat så är det jag vill berätta att jag kanske inte kommer kunna vara jätte aktiv men ändå se till att jag är aktiv.

Om jag har missat något, ska utveckla något som jag skrev eller om ni vill att jag ska förklara något så kan ni snabbast nå mig i pm i discord annars så kan jag svara så fort jag ser här. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka