Accepterad NoSoul | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoSoul

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? NoSoul#3330

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag - 16:00 - 22:30

Tisdag - 15:00 - 22:30

Onsdag - 16:30 - 22:30

Torsdag - 17:00 - 22:30

Fredag - 15:00 - 02:00

Lördag - 10:00 - 03:00

Söndag - 10:00 - 22:30

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För Ungefär 2 månader sedan så var Jag som det var kallat då Support men nu för tiden heter det trainee. Jag var det 2-3 veckor innan Jag slutade för att jag var ensam vice-boss i ett gäng med en inaktiv boss. Jag slutade med staff teamet för att jag skulle fokusera på Rpn. Men efter att jag har bytt gäng och gjort massa andra saker så skulle Jag vilja komma tillbaka till staff teamet eftersom att det var väldigt roligt att vara support/trainee för alla är så trevliga.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja jobba som kriminellansvarig efter att jag har varit kriminell snart runt kanske 3 månader och inte haft ban eller något sådant. Jag vet hur man ska rpa som kriminell och Jag skulle personligen vilja hjälpa till med att förbättra krim rpn för alla andra och göra krim rpn så att man får många bra och roliga scenarion även om man kanske inte vinner varje gång.

Hur länge har du spelat på Unive? 470 timmar. Har spelat på Unive för väldigt länge sedan när det hete multistaden men jag var inte medlem så jag vet inte vilket datum som jag började på servern.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, som jag har skrivit tidigare i min ansökan så har jag varit Support/trainee i 2-3 veckor så jag vet alla kommandon som man behöver veta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid

/togglename

/noclip

/who (id)

/revive (id) eller bara /revive om du ska reva dig själv.

/goto (id)

/spec (id)

/tpm (Tpar till checkpoint man har satt ut på kartan)

/setjob (id) (jobb)

/clearall

/givemoney (id) Kommer troligen aldrig använda

/bring (id)

/kick (id) (anledning)

/sqlban (id) [anledning]

/sqlsearch (steamnamn)

/dv eller /dv med Radius)

/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning)

/sqlunban (Hex-id)

Kan fler men tycker att jag tog med dom viktigaste

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej. :)

+rep han har varit support förut, en av dom bästa jag visste. Hoppas han blir igen, jävligt bra trainee kommer du bli.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka