Accepterad Nosen3542 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nosen3542

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? I verkligheten heter jag Noah

Vad är ditt discord namn? Mitt namn där är Lajon eller noah03670

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Alex Karlsson och är född 2002-02-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är trevlig, snäll och omtänksam och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alex Jonsson och är 23 år. Under hans barndom var det väldigt svårt men han är positiv nu! Dom hadde det bra tills pappan förlorade sitt jobb och mamman var sjukskriven, dom hadde knappt råd för att dom ens skulle få mat på bordet. Pappan var väldigt duktig på meka med bilar så han startade eget och mina brorsor och jag vi hjälpte till så mycket vi kunde vi lagade bilar i flera timmar per dag och mina 2 store brorsor tyckte det var jätte tråkigt och dom slutade jobba på pappas bilfirma men jag tyckte det var roligt jag hadde drömmar att en dag få ha en egen bilfirma! Mina brorsor började hänga med fel personer och dom började sälja massa droger men en dag så kom bara ena store brorsan hem min andra storebror som ej kom hem han hadde sålt droger på fel ställe så det var enn gäng som ville lägga en markering så dom sköt honom rakt i huvudet och min brorsa dog. När jag och min mamma och pappa fick reda på detta så blev vi jätte ledsna och vi fortsatte att jobba i pappas bilfirma och min enda b

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och roliga scenarion och god rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter andra vinna ett scenraio och att man inte bara spelar för vinst och att man låter dom vinna utan att man ska gå till support och gråta för man torska lixom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag förstår hur viktiga de är för att alla ska kunna ha en rättvis och rolig upplevelse. Jag strävar alltid efter att spela på ett sätt som respekterar både serverns regler och andra spelare. För mig handlar det om att skapa en bra spelupplevelse för alla och följa reglerna för att spelet ska bli så roligt och rättvist som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,rdm,suntförnuft,failrp,rearrp....

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka