Nekad Charlielarsson | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlielarsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Lrasson Fransen

Vad är ditt discord namn? quexan

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Lind och är 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Strukturerad och medverkare.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Lind är 26 år gammal och älskar sin familj gott och väl med hela sitt hjärta. Alex lind har 9 syskon och 1 mamma Elsa och Pappa Jonas. De är gifta och de valde att t a min pappas sida Lind´s som i efternamnet. Men jag vill driva min egna bilfirma på staden och vill kunna skapa en gemenskap där varje kund får en gåva. Jag vill starta en bilfirma för att jag kan allting om bilar, motorcycklar och ja allting med motorer helt enkelt. Efter att jag har lyckats med detta så vill jag ge mina 9 syskon en försörjning som kan påverka deras liv framåt så att dem slipper jobba men framför allt min mamma och pappa. Min bilfirma vill jag ska heta LaFran och står för makt och glädje. De är nog det om mig och hoppas att det går framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp samt utövra rp nivån

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska vinna varje scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har vdmat och snackat ooc men jag har läst igenenom alla regler på servern och är redo för en fin rp upplevelse

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm vehicle death match vilket innebär att man användr bilen som ett vapen igenom att köra på folk tills dem dör och suntförnuft är att man ska utgå det som man hade gjort in real life/IRL

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tack för att ni läser.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka