Nekad nosaybossy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nosaybossy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199565672225/

Ditt Hex-ID: steam:11000015fb08f21

Vad är din discord tagg? mitt visnings namn är nosaybossy och mitt användarnamn är potatis9

Vem var det som bannade dig? BanID: kamfsn eller är de placerad av Mitrxxx

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag glömde slå på voice changer. Så de gilldes som OOC. Men jag pratade exakt som att jag var i "spelet" så vet inte varför de är OOC

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde cross sedan hoppa han in i en stolpe på en hög höjd sedan så flög han av och landa på marken och va nära på att dö. sen när jag skulle lyfta honom då blev jag utkickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde nog fel med att glömma att slå på voice changer och ångrar mig väldigt mycke och ska tänka på de hädan efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg min syrra spelade då och fick mig bannad men jag kunde inget om spelet just då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de är väl att slå på voice changer de första jag gör och alltid tänka på de innan jag startar RP

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket efter detta och de jag kommer göra annorlunda nu är att slå på voice chat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajemän de förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka