Nekad Norz | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 September 2006

Vad heter du på discord? Norz#1479

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 12 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? 2-5 timmar per dag

Vad heter du? Bosse Svensson

Hur gammal är du? 20 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Att arbeta för polisen är för att skapa trygghet i människors liv. Varje dag. jag kommer att utvecklas som människa och få erfarenheter för livet.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker att polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Åtgärder som kräver att polisen har kunskap om vilka lagar som gäller.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att man som polis ska man jobba med många olika uppdrag och roller. Arbetet i yttre tjänst innebär att du hjälper människor i olika nödsituationer men också att du jobbar med brottsförebyggande arbete. En annan stor del av det dagliga arbetet handlar om att göra utredningar - till exempel att ta emot anmälningar, hålla förhör eller ta föremål i beslag

Har du några tidigare erfarenheter? typ, jag har försökt att stoppa folk när de bråkar.

Hur är du som person? snäll, fokuserad och lyssnar bra.

Är det något vi bör veta om dig? ibland kan jag prata lite konstigt för jag är nervös,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka