Norton. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Ditt discordnamn: norrrrrrrrre

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2013

Varför ska just du bli staff? för att jag har spelat på servern länge samt så vill jag serverns bästa. Sen har jag tidigare varit både Medlemskaps ansvarig och Helper. Jag kommer kunna bidra med mycket aktivitet i staff arbetet då jag har mycket fritid. Jag har väldigt bra koll på serverns regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker mycket fungerar bra på servern. Men de finns vissa saker som ej fungerar så som krim rpn. Jag tycker att de kriminella inte har så bra socialt rp och bara går för att döda istället för att utveckla scenariot och göra de socialt. Sedan så har jag märkt att det sker en hel del lall på servern. Detta vill jag förbättra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbeta som ett team hjälpa varandra om man behöver hjälp. Kanske utöver de områdes uppdelningar som redan finns att man ändå försöker dela uppsäg så att inte alla specar samma scenarion t.ex.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man alltid försöker bemöta spelaren med snäll och god ton i t.ex support, Tickets, Reports och ingame. För mig är det viktigt att agera professionellt då jag själv hade villat bli bemöt med den respekten. Vi är ju där för att hjälpa spelarna på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart ta mitt privat liv förre unive men jag har ganska mycket fritid som jag kommer kunna vara ingame och specca och ta reports osv. om jag blir staff kommer jag näst intill inte rpa något då jag vill fokusera på staff arbete och göra servern till de bättre. Eftersom jag går i skolan så finns de mycket lov och under lov och lediga dagar kommer jag vilja fokusera på staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan hösten 2024 ungefär

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har erfarenheter sen innan då jag har både varit medlemskaps ansvarig och helper

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Handling

Tillbaka