Norton. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Ditt discordnamn: Norton

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2013

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag var staff innan och vill bli de igen då man lär känna nya och jag känner folk som är staff nu samt så vill jag att servern ska bli mer fritt från regelbrott. jag har spelat på Unive i typ 2 år snart och jag gillar servern jätte mycket och jag vill kunna hjälpa till med servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker att krim rp är ganska dålig då folk skjuter så mycket de hoppar ut ur bilar skjuter hej vilt och sen hoppar in och sen skjuter igen asså ingen är typ sosial längre de enda dem gör är att skjuta. Och sen icke medlemar som springer runt och lallar typ vid city sjukan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska prata med varandra och hjälpa varandra så att vissa kanske håller koll på icke medlemmar och vissa kanske kollar mer på skjutningar och de kriminella sidan. och om de behöver hjälp att hålla koll på icke medlemar så hjälps vi åt och samama med kriminella sidan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? professionellt ska man alltid vara och inte lalla eftersom vi staffs ska hjälpa alla medlemar i community så då måste vi agera professionellt och göra så communityt blir rättvist och tryggt. Man måste också vara professionell för att minska bråk och drama så de inte blir värre.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer sluta att rpa och bara rpa lite granna och sen så går jag bara i 6an så de är inte så jobbigt och behöver knapt plugga när jag kommer hem men såklart tar jag ju mitt liv utanför unive före men jag kommer vara inne och göra staff arbete om jag inte har något annat för mig i mitt privat liv

Hur länge har du spelat på Unive? höstern 2024 typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har både varit ma och helper innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? handling kanske

+rep trevlig, varit på servern länge + tidigare erfarenhet

Tillbaka