Antagen ABM780 | Ansökan till Servervakt [Wilhelm_dif] [Troik, Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABM780

Medlem
Servervakt
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Enok

Vad heter du på discord? abm780

Vad är ditt Hex:ID steam:110000144c0b0fa

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min aktevitet går i perioder men brukar vara runt 5 timmar om dagen då jag har ett jobb å sköta med å så men jag brukar vara aktiv 5 timmar om dagen och ha mycket social rp

Hur länge har du varit medlem på Unive? inte säker men runt 2 till 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går ej att skicka hör kan skucka till den som tar min ansökan jag har två tidigare bans och är grön det var för typ 2 år sen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv är som en städare på servern kan man säga dom hjälper staff teamet med banna å dva det som inte staffsen hinner med då det är hög tryck vaje dag efter skola och jobb så då finns vi som underlättar för dom å hjälper till på traven

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag har varit på servern ett bra tag samt att jag har varit staff 2 gånger inann så har erfarenhet av det med hur de funkar men jag vill bli sv för jag jag vet hur tufft helper teamet har de de e stressigt å då känner jag att jag vill underlätta lite för dom på de jag kan

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att man tex använder sina perms till att ha fördelar i scenario som att man banar eller kickar nån för att vinna scenario å de är det värsta som finns när sånt händer å om man ser de ska det alltid rapoteras till staffs men kortfattat att man använder sina comandon för att vinna ett scenario eller hjälpa sina vänner å det är inge bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka