Accepterad NorrlandSWE01 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Norrland0120

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Norrland#0103

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Calle Karlsson, Ragnar Rackarrökare samt Pekka raitalainen som är mina gamla karaktärer, är sedan tidigare medlem och krim här. se mina tidigare ansökningar för info.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har varit gammal medlem sedan våren 2021, kom nyss tillbaka och anser att jag borde få medlem då jag spelat länge på servern sedan tidigare och bedriver en seriös roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till seriös och norgrann roleplay självklart och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara lika roligt för alla och inte spela för att enbart vinna scenarios.

Hur hittade du Unive? Via twitch för länge sedan.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Norrland#0103

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Calle Karlsson, Ragnar Rackarrökare samt Pekka raitalainen som är mina gamla karaktärer kommer jag att spela på, Calle Karlsson är min första karaktär som är lite av en Mafia karaktär som jag även har varit med i Public enemy under en längre tid förut. Ragnar Rackarrökare är väll den som sticker ut mest av alla karaktärer då han är en gammal gubbe som jag gör till rösten med helt själv och är känd av hela servern pga det, han är rätt så äventyrlig av sig och har en personlighetsstörning och är senil. Pekka Raitalainen som jag också rpar på mest nyligen är en Finlandsvensk karaktär som även är Ragnars son. På pekka är jag mest känd för att ha varit Nothern Hooligans Vice boss tillsammans med Ove Sundberg där vi gjorde mycket vapenhandel inom vårat gäng förut, vi var en norrländsk maffia. Men nu så kommer jag mest spela på Ragnar och Pekka då det är mina main karaktärer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bedriver en seriös och rolig roleplay för alla inblandande, Jag har varit med länge på servern sedan tidigare men lämnade för några månader sedan för att testa på något nytt. Jag kände dock rätt snabbt att Unive var det som passade mig bäst och har därför nu valt att komma tillbaka. Vill bli medlem för att sedan kunna komma tillbaka till kriminell rpen då krim rpn är det som jag är allra bäst på och känner att min rp verkligen skiner som mest. Jag är alltid noggrann i min rp och försöker göra scenarion som gör det roligt för alla inblandade. Sedan kan jag också servern in och ut sedan innan då jag har spelat över 1.5 år på servern sen innan så det kommer absolut inte vara svårt för mig att komma tillbaka, är väldigt taggad för att komma in igen och göra bra rp samt börja streama scenarios på twitch!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till seriös och norgrann roleplay självklart och roliga scenarion. Desutom stremar jag mycket på twitch.tv och har gjort sedan innan mycket när jag spelade på Unive,

Jag har också sedan tidigare varit Medlem, Servervakt, Kriminell och Polis så jag känner till rpn mycket bra på servern sedan tidigare och kan inprincip allt som man kan när det kommer till servern både hur man rpar och vad man kan göra både kriminellt och inom Polisen samt bedriva en bra social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara lika roligt för alla och inte spela för att enbart vinna scenarios. Göra det roligt för alla inblandande så man inte bara spelar för sin egen vinning.

Hur hittade du Unive? Via twitch för länge sedan för ca 1.5 år sedan.

Tillbaka