Accepterad Norrland | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Callenorrland#0103

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2001

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är född och uppvuxen i en förort 10 minuter utanför Luleå i Norrland. Livet har verkligen varit en bergodalbana för mig och det har varit tufft både med kriminallitet och liknande alltid mycket motgångar men jag har alltid försökt kriga mig igenom det och nu på sista tiden så vände det för mig då jag lyckades få ett jobb och möjligheten att kunna ta mig ur det tuffa så jag valde att fly från min hemstad för att resa till Unive där jag är nyinflyttad och där det verkligen går bra för mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Tycker absolut att jag ska bli whitelistad då jag sedan dag 1 på eran server alltid försökt mitt bästa med att bidra till en bra och rolig RP upplevelse för alla spelare :) Detta är min 3e RP server som jag spelet för och jag är här för att stanna tycker ni har det mest roliga RP Community och har även lyckats hitta många nya vänner genom eran server vilket känns väldigt roligt :) Är väldigt seriös och mån om att göra ett bra jobb på servern med att Roleplaya då jag är mogen av mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag anser att ni har den roligaste och mest realistiska RP servern som jag spelat på. Sedan är jag lite äldre och mognare

Hur hittade du Unive? Fick tips utav en irl kompis som hjälpte mig i början när jag skulle börja spela RP att Unive var en bra server så testade att spela lite på eran server och sedan dess har jag fastnat helt å hållet ända jag spelar om dagarna nu är five m på just er RP server :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att framförallt ha roligt och sprida glädje och kunna ha roligt med andra på servern. Sedan förhoppningsvis om jag får whitelist på servern så öppnas det ju upp en massa andra möjligheter också vilket är roligt :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Svar nej spelar endast på Unive.

Byt discord namn så jag vet vem du är!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka