Accepterad Norrlänningen | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrlänningen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/challen04/

Ditt Hex-ID: 11000011c8c606a

Vad är din discord tagg? Charliee#1010

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att powergamea, var egentligen inte med meningen men förstår staff att dom tog den vägen dom tog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på bilfirman och stod vid kön, sedan såg jag personer som tränade och jag gick in i träningsmenyn för att kolla vad som fanns, sedan tog jag ''lyfter upp mig'' eller något sånt, minns inte exakt vad det hette men jag lyfte upp mig från marken via en osynlig stång och jag insåg direkt felet och avslutade det inom 5 sekunder men det var försent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Det var inte fel, Pubbis gjorde bara sitt jobb men jag har iallafall lärt mig min läxa och det här kommer inte att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kommer självklart att tänka efter vad jag gör, kommer inte powergamea igen och kommer att roleplaya mycket bättre då jag älskar den här servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! kommer inte att powergamea igen och jag kommer att ge ut mycket bättre RP än förut. Har lärt mig utav min läxa och respekterar staff, därför kommer det här inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka