Nekad Norriz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norriz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104143753/

Ditt Hex-ID: 1100001010b9330

Vad är din discord tagg? Norriz#4486

Vem var det som bannade dig? Noxy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-31 193413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en polis tjänstevapen när jag spanade på ett farligt gäng som hade skjutit ner på kollegor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sppanade på gänget "Bloods" när jag fick ett larm om att någon sköt på några poliser. Jag sprang till platsen för att undersöka vilka poliser som var där och samla information om händelsen. Jag kunde få information som jag annars inte hade kunnat få genom att spana i den situationen. Jag försökte identifiera poliserna men kunde inte hitta något ID-kort. En av grabbarna började skriva i chatten att jag inte fick ta hans grejer vilket jag inte gjorde. För att skoja med honom tog jag upp mitt tjänstevapen. Jag körde sedan den skadade mannen till sjukhuset i min privata bil, eftersom jag inte ville avslöja att jag var polis i detta tillfälle aktiv span. Senare sökte jag igenom den andra skadade mannen för att få reda på identiteten på grabben. Tänkte att det skulle vara kul att skoja till det lite granna med den andra grabben också och då tog grabbens grejer vilket jag lämnade tillbaka någon minut senare, efter som att det var en fredag tyckte jag att det skulle vara kul att skoja till det lite och jag ville inte skada någon eller något. Efter att ha lämnat tillbaka sakerna, körde jag till sjukhuset och lämnade av den skadade mannen. Sedan tankade jag min bil och la ner honom på marken mannen, tog upp honom lämnade platsen. Och kom till sist fram till sjukhuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att min permanenta avstängning är felaktig eftersom jag bara skojade på ett sätt som inte skadade någon. Jag tyckte att det var mesigt att någon skulle gråta över något sådant för att det är någon som ofta händer hos polismyndigheten. Men uppenbarligen gjorde några människor det. Jag tycker inte det var krim utan krim eftersom att jag inte gjorde något kriminellt och jag förstår inte hur det skulle kunna vara korruption häller på den delen. Jag fick inte ens en förklaring för. Jag inser att jag kanske borde ha haft mer sunt förnuft, men jag trodde att det var okej att skoja till det lite med andra på myndigheten. Men anser att det var fel i efterhand då jag faktiskt gjorde. Unive finns ju till för att man ska ha kul och skapa nya kontakter och gemenskap inte för att man ska vara där och förstöra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 18 bans tidigare dem flesta va då jag var ny på servern för ett antal år sedan sedan så har det vart lite små fel här och där

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag inte borde ha tagit något från grabben. Detta skulle ha motverkat hela syftet med situationen och påverkat honom. Jag förstår att det var ett misstag och att jag borde ha tänkt mer på konsekvenserna av mina handlingar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag inser nu att det inte är lämpligt att söka igenom någon inom samma yrke av olika anledningar. Det kan leda till allvarliga konsekvenser, och folk kan uppfatta mina handlingar på olika sätt, även om jag inte avsåg något illa i stunden. Det är viktigt att vara medveten om hur mina handlingar kan påverka andra människor och att jag måste ta ansvar för dem. Istället bör jag söka information på ett lämpligt sätt och istället för att söka igenom dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka