Norrand | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NORRLAND

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Andersson

Vad heter du på discord? NORRLAND#4077

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nästan alla tider det är nog på helger på kvällarna ibland jag ej kan spela annars så är det näst intill hela tiden.

Berätta om dig själv Jag heter sixten och är 13 år gammal och jag bor i åre som är en skidort eller vad man ska säga det är ett ställe där folk tycker om att åka slalom när jag inte går i skolan så spelar jag fiveM just idag så köpte jag en cross en husqvarna tc65 den kommer jag att fixa med. Som person är jag glad bra på att hantera kritik är ej stressad.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle sätta mig vid datorn direkt när jag vaknar och starta DC och se om någon behöver hjälp efter det så går jag in på forumet och kollar banöverklagningar i kanske en timme och lite tickets och sådant sen så startar jag fiveM och speccar IC tills jag äter lunch efter det så hjälper jag till i support i DC och speccar lite sen så vid kanske klockan 15:00 tar jag kanske en liten paus och RPar sen så efter någon timme så hjälper jag till mer sen tänker jag så att på morgonen ska jag kolla forumet lite sen så på kvällen också kolla där för att om någon vart bannad på kvällen så kan jag kolla deras överklagningar på morgonen och om någon behöver hjälp på eftermiddagen/dagen så kollar jag igenom på kvällen och fixar lite så det är vad Sixten hade gjort om han vart staff här på Unive!

Hur länge har du spelat på Unive? alltså jag har 877,1 timmar på fiveM sen så kanske jag har 500 timmar på unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att servern är riktigt bra och stor och jag vet hur det var i början det var riktigt mycket lall och det är mycket bättre nu så men det kan alltid bli bättre så jag ansöker till staff här för att hjälpa till och få servern bättre!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För att jag kommer att vara aktiv och jag kommer inte att vara partisk så det kommer inte att bli några fel bans sen så är jag ej dryg.

Har du några tidigare erfarenheter? Nja jag har varit servervakt så jag har nog lite erfarenheter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag vet dom väldigt bra

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag vet inte erat system men jag har lätt att lära mig saker så ja det skulle jag säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon eller alltså jag har en DEV server med en patreon key för att jag designar både bilar och kläder och där testar jag dem men det är ingen public server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej =)

Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka