Accepterad Normaly | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Normaly

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? graaaa__

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Svensson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stolt stark snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils växte upp i en liten by där hans familj hade det svårt ekonomiskt. Hans föräldrar jobbade hårt, men det var ofta lite pengar. Nils lärde sig tidigt att uppskatta de små sakerna i livet och att kämpa för att ta sig igenom svårigheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en rolig och bra RP-upplevelse för alla! Jag gillar att skapa olika scenarion, som rån, biljakter eller bara vanlig RP på gatorna. Jag spelar för att båda parter ska ha kul – det handlar inte om att vinna eller förlora, utan om att alla ska ha roligt. Det är tråkigt om bara en person har kul, när alla borde kunna njuta av spelet. Jag vill att alla ska kunna engagera sig, ha kul och bygga historier tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du vill att både du och den andra spelaren ska ha kul. Det handlar om att båda ska kunna påverka vad som händer och att ingen känner att den andra vinner på ett orättvist sätt. Om du förlorar i ett scenario, ska du fortfarande ha roligt och känna att det var en bra upplevelse för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad för pwg1. Pwg1 är att man inte rpar på skador och de gjorde jag inte. Jag gjorde fel och jag lärde mig det. Efter den där bannan så gjorde jag aldrig om de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet: Använd inte information som din karaktär inte skulle känna till. 2. Powergaming är förbjudet: Att man inte rpar på skador typ som att man har superkrafter. 3. Ingen OOC i IC: Prata inte om saker utanför spelet när du spelar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka