Nekad NORENZO | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plåt_Niklas

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fakenorenzo/

Ditt Hex-ID: 110000148ad0b05

Vad är din discord tagg? norenzo

Vem var det som bannade dig? lludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att dom bannade mig för att jag började ensam skjuta mot 30 poliser vilket var nog det dummaste sakerna jag har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng som jag var med i innan jag blev P bannad! Hela gänget var i 64th street family gäng huset Vi planerade en stormning på sons mc! Då vi har rätt så mycket krig med dom ingame Men i alla fall när vi hade planerat klar så gick vi alla ut ur gäng huset och tog ut cirka 5 gäng bilar sedan körde vi till ett privathus som en av gängmedlemmarna ägde där så förberedde vi oss lite till sen var det dags vi körde till sons mc gäng hus vi parkerade våra gäng bilar och sedan hoppade vi alla över sons mc grindar som dom har runt huset jag och några andra springer in i huset och hittar en grabb där vi tar honom för att vi tänkte kidnappa dom om dom bara var 2 eller en personer där inne vilket dom var så vi tog honom sedan så han vi knappt gå ut ur deras gäng hus innan polisen kom vi alla fick panik alla sprang ut ur sons gäng hus för att sedan kanske kunna köra där ifrån men jag var en av dom som han ta bil och köra där ifrån! Jag kör till 64th street gäng hus för att lugna ner mig lite men sen så får jag bara fullständigt panik och kör tillbaka till sond gäng hus vet inte riktigt vad jag skulle göra på platsen när jag var en liten bit ifrån sons gäng hus så kom typ 3 grabbar i en röd bmw och började hetsa och sa ska du fega ur eller ska du inte hjälpa dina gäng medlemmar sen skrattade dom osv sen så tröttnade jag på dom och skulle köra vidare men dom pittade mig och då fick jag nog och hoppade ur min bil och la 2 varning skott mot deras bil sen körde jag igenom skott låsningen vid sons och sedan körde jag ner mellan två rad hus och där spårade allt ur då jag fick panik och började skjut mot snutarna sen dog jag polisen tog sedan alla kriminella till sjukvården efter jag hade tagit vård så åkte jag och polisen till polis stationen sen vart jag bannad! Nu i efterhand undrar jag hur i hela helvete jag tänkte där!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att denna ban är EJ felaktig! jag har förståelse till varför dom banna mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senast jag vart bannad var när jag blev fini av bannad när det här med djuren kom till servern som man kunde köpa! då jag blev bannad för att jag kastade iväg en boll som min hund skulle ta med istället blev jag fini ac bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns mycket jag hade kunnat göra annorlunda Men en sak hade varit att jag skulle helt enkelt bara skitit i att köra tillbaka till poliserna vid sons huset för om jag inte hade gjort det så hade detta aldrig hänt samt att hade jag åkt dit till poliserna så hade jag inte behövt skjuta eller om jag exempel hade från början bara gått ut ur sons huset och tagit upp händerna och gett upp istället vilket hade bara varit mycket bättre att ge upp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har Lärt mig att hädan efter så ska jag ta mig fan aldrig ens tänka tanken att skjuta mot polisen och speciellt inte ensam mot 30 poliser det här kommer jag att aldrig göra om igen Så med det sagt så jag har lärt mig en stor läxa!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka