Nekad norell0 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

norell0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fnorell0

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 1998-02-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, social och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min gubbe heter Felix och han är en sån som hellre använder hjärnan än nävarna. Hemma där han bodde innan hängde han mest runt nattklubbar och jobbade med event och sånt, så han vet hur man hanterar folk som är jobbiga eller fulla utan att det blir kaos. Felix tröttnade rejält på sin gamla stad för inget hände där, så han drog hit för att få en nystart och faktiskt bli någon. På fritiden gillar han att gymma för att hålla sig fräsch eller lira poker för han gillar spänningen. Han är ganska chill men kan vara riktigt slipad när det behövs. Planen nu är att glida runt i staden och försöka hitta något vettigt att göra där man kan tjäna bra cash och bygga upp ett namn. Han vill hitta folk att hänga med och skapa kontakter. Han vill vara den killen folk ringer när de har problem som behöver lösas smidigt. Målet är att hitta sina gamla polare men också skaffa nya grabbar att lita på och ha kul med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit med länge och har koll på läget, så jag håller en bra RP nivå och kan lära nya spelare hur man rollspelar snyggt. Jag är aktiv och bidrar till bra scenarion inom både krim och vanliga jobb. Dessutom är jag aktiv OOC och hjälper till där också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara göra scenariot roligt för sig själv, utan det handlar om att tänka på andra och involvera dem, liksom tänka ett steg längre. Jag har rollspelat länge och gjort hundratals stora och bra scenarion, så jag vet att jag är bra på det och tycker det är riktigt kul. Jag brukar även involvera nya spelare för att lära upp dem hur man kör.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aa, jag har faktiskt blivit bannad några gånger förut. Jag ångrar verkligen det jag gjorde då, man vill ju inte vara den som förstör för andra liksom. Alla kan göra misstag ibland men man lär sig. Just nu är jag inte bannad och är helt redo att börja rpa och köra seriöst med folk igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, man ska inte använda information från OOC till IC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är redo att börja spela, jag har rollspelat innan

Nekad ansökan
Anledning: Nekad av Mod+

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka