Accepterad Nordquist | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: KENNY STRONG#2972

Ange ditt födelsedatum 1 April 2023

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag är duktigt på att argumentera och har även lätt att skilja på rätt och fel något jag sätt under senaste tiden jag spelat på serven är att det är extrema problem med rpn och jag vilka lösa dessa illa kvickt för personligt tycker jag att det är förjävligt som det är nu och jag hade göra allt som behövs för att få tillbaka rpn till de den ska vara. Vet att jag sjölv inte varit felfri men detta är fan under botten nuläget

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lite olika men säg minimum 4h per dag Max 10

Hur länge har du spelat på Unive? Vintern 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte de jag kan ha är att jag vet hur man ska jobba och hur man ska bette sig sedan vet jag hur logs och annat funkar vet även alla kommands

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba inom alla

Har en väldigt bra syn om vilka spelare och gäng som är problemet vilket kan ge mig ett böttre och lättare arbete

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka