Nekad NordicOnTop0 | Chef-jobb ansökan [Sjukvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Rejmond

Vad heter du på discord? nordicontop

Hur gammal är du? Född 2007/16år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern?

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, jag har många idéer om hur jobbet kan utvecklas. Först och främst kommer jag att granska alla förslag som har kommit in till Sjukvården och prioritera de bästa och mest relevanta förslagen. Sedan kommer jag att undersöka de senaste klagomålen från både personal och medborgare för att identifiera områden där förbättringar behövs. Jag planerar att hålla regelbundna möten för att diskutera viktiga ärenden och implementera förändringar. Dessutom kommer jag att införa nya utbildningar för att öka allas kompetens inom sjukvården och arbeta på att skapa effektiva arbetslag. Målet är att bygga upp personalstyrkan och öka antalet kompetenta anställda samtidigt som vi hanterar arbetsbördan och erbjuder relevant utbildning och övningar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef inom sjukvården, vilket har gett mig värdefulla insikter och erfarenheter. Dessutom har jag nära bekanta som arbetar inom sjukvården, och jag har varit djupt engagerad i att förstå och vara intresserad av deras arbete. Jag har även läst mycket om sjukvården och andra verksamheter för att vara väl insatt. Min erfarenhet som personalansvarig inom andra branscher och mina kunskaper som chef har gett mig en god förståelse för att hantera ansvar och fatta beslut. Jag har även erfarenhet av att vara rekryterare och har ansvarat för personalfrågor, vilket ger mig en bred kompetens inom området.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara tillgänglig minst 6 timmar om dagen

Måndag: 15:00 till 00:00
Tisdag: 15:00 till 23:00
Onsdag: 15:00 till 22:00
Torsdag: 15:00 till 22:00
Fredag: 15:00 till 00:00+

Under lov kommer jag att vara aktiv från måndag till helgen, mellan 10:00 och 03:00, med pauser men alltid tillgänglig under dessa tider för att göra mitt bästa.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast Unive

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka