Nekad nordicen1 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nordicbabyy/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e80d5b0

Vad är din discord tagg? nordicbabyy

Vem var det som bannade dig? Vet inte riktigt, Philip320 kanske eftersom det är klacksko ban.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 200146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag la ut montage och det är nog inte det bästa man kan göra direkt. Och det är verkligen inte så man ska göra bara för man blir bannad. Sen gjorde jag inte så bra saker som resulterade till att jag blev arg och gjorde dumma saker vilket jag inte skulle gjort men jag förstår vad jag gjort och är full ärlig med allt jag gjorde och blev ba arg, hade liksom donerat jävligt mycket och fick indraga roller. Sen körde jag med fusk också 1 dag som jag testade men de var innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hypem drog in mina roller efter en anmälning, sedan vart jag arg för att liksom hade donerat in för gorilla, streamade och allt, men bevisen dom skickade in var inte riktigt dom bästa för man såg bara 15sekunder av en hel dag. Sen när han drog in mina roller så la jag ut ett montage, men jag valade att ta bort det eftersom jag ansåg inte att det var så passande och gjorde fler dumma saker, Sen slutade jag med fivem helt och nu några månader efter vill jag försöka få en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var rätt och jag gjorde fel, men har insett mitt fel och ångrat det. och lärt mig. Och förstår mitt fel samt det jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat runt år 2021 för att jag inte kunde rpa jag va ny, sedan lite under 2022-2023 så har man åkt på lite ban kanske powergaming,rdm,ooc eller sã men man lär sig och har varit bannad 2024 så har inte kunnat bli bannad under detta år samt slutet av 2023

-T.ex.
Powegaming
COPBAIT
Dessa typer jag jag blivit bannad för innan finns säkert mer, Men har däremot alltid försökt förbättra mig.
P ban en gång.

Sen även denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, att brösta indragna roller och sedan bara söka om på nytt och vänta ut min band och abslut inte göra så som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och kommer absolut inte göra samma sak igen, kommer inte rpa krim någon mer heller utan streama polis rp istället och ha kul, ber ba om en enda chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kommer ba satsa på att streama och rpa bra om jag får en ny chans, för det gick bra när jag streama innan och de va kul så varför inte, Och har lärt mig och förstår de jag gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka