Antagen nordicbabyy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Rejmond

Vad heter du på discord? nordicbabyy

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo men först och främst så är anledning rätt självklar. Jag vill hjälpa unive så mycket som möjligt och verkligen försöka göra mitt bästa för att ta in nya vettiga medlemmar till Unive, Jag har länge velat vara en del av staff teamet men känner i nuläget att Medlemskaps Ansvarig hade passat mig bäst. Då jag verkligen gillar att prata och vet hur man gör och hur man ska agera,prata,bete sig osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt lojal och mogen. Jag har en god talan och pratar lugnt med alla. Jag har erfarenheter sedan innan och vet hur allt ska skötas. Jag är inte rädd för att ta beslut och tar gärna emot kritiken då jag alltid kan förbättra mig. Jag är också som sagt väldigt aktiv och kommer verkligen att satsa mycket på arbetet och försöka vara så aktiv som det maximalt går.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska alltid bemöta människor med en god ton oavsett icke medlem eller medlem. Detta är också för att du är framsidan utåt och första bemötandet hos en ny medlem, Du vill visa dom en bra och trevlig sida och alltid vara på gott humör. Man ska vara lugnt och lyssna noggrant.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Just nu ser det bra ut, Men skulle vilja att folk ska fatta att rollen har en större betydelse och att man absolut inte ska missköta det utan vi ger medlemmar förtroende att sköta sig och följa reglerna. Tycker att rollen ska vara mycket viktigare när man har den och det är inget man ska missköta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Självklart att kunna reglerna både discord och ingame, Ha lite erfarenhet sedan innan. Ha en välutvecklad karaktär och en tanke bakom rpandet, Och att man ska kunna tänka lite kreativt med både sin karaktär och sitt rpande.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett väldigt viktigt ansvar då jag sköter medlemskaps delen som är det viktigaste så jag vet att ansvaret är stort men vet att jag klarar av det.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv dagligen minst 5-6 timmar med pauser. Helger och lov är jag mer aktiv men finns tillgänglig rätt ofta så min aktivitet är det nog inga problem på.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack

+rep Helt fantastisk, han gör Unive mycket bättre och han är världens snällaste. Han är riktigt kompetent och proffesionell inom sin karriär. 💜

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka