Nekad NoRax | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StefanNilsson

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
50
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115189674/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arian Bertilsson

Vad är ditt discord namn? NoRax#5411

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Karaktären ska heta Arian Bertilsson och han ska vara 21. Arian Bertilsson ska vara en driven och arbetande person som vill gå den rätta vägen då hans föräldrar som blivit skjutna gick den kriminella vägen. När Arian Bertilsson var liten hade han inga vidare intressen eftersom hans föräldrar inte var tillgängliga då de ofta var på kriminella uppdrag som också avslutade bådas liv. Därför vill Arian Bertilsson jobba inom polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill skaffa jobb och tjäna pengar på ett lagligt sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar när serverar är mycket relaterbara med verkligheten.

Hur hittade du Unive? Jag har sett den på sociala medier och ville prova.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och sätta de kriminella bakom lås och bom

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och sätta de kriminella bakom lås och bom

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag är ny på fivem och unive är den servern som har lockat mig mest

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka