Accepterad xd_leo165 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xd_leo165

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? xd_Leo165

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: (förnamn) Jonas (Efternamn) bertilsson (20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Mogen, Glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer som sagt heta Jonas bertilsson. Han har alltid drömt att bli polis sen en tidig ålder och har alltid haft ett intresse för blåljus jobb som exempelvis Sjukvården, Räddningstjänsten och Polismyndigheten. Han har varit intresserad inom det sen tidig ålder då hans farbror var polis och fick in Jonas mycket i just det arbetet och Jonas fick följa med då och då i polis bilen och även till kontoret. Jonas bodde i en väldigt liten stad och har bott där sen länge och har nu valt det tuffa beslutet att flytta till staden Unive för att försöka uppfylla sin dröm om att bli polis. Jonas har alltid varit en glad kille och alltid varit pratglad och gillar att prata med nya människor vilket är bra kunskaper inom just blåljus jobb som exempelvis polis. Han tänker mycket på respekt och att man ska respektera allt och alla och visa hänsyn till alla människor omkring sig. Han älskar att umgås med vänner o familj och också att ta risker o göra något kul o riskfullt med sitt liv för man lever bara 1 gång som sagt. Men allmänt är han en glad och social kille som har ett extremt stort intresse för polis arbetet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med extremt mycket saker. Jag kommer bidra till extremt mycket socialt rollspel samt bra och kunskapskunnande rollspel. Samt bra jobb rollspel i det jobbet jag kommer göra intervju för. Bra och socialt rollspel är mina starka förmågor som jag gärna vill visa upp och utveckla på Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ej spelar för att just man själv ska vinna utan att man även spelar för att motpartnerns sida ska vinna vilket är en viktig regel i Roleplay.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brytit mot någon regel på Unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fear RP, Power Gaming osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja eller jag kan även tillägga att jag bara vill spela seriös rp och ingen lall rp för jag har tagit en paus från fiveM och spelat LSPDFR nu i snart 2 månader men kände att jag ville göra ett nytt försök och de finns ju ingen bättre server än Unive liksom!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka