Accepterad Noobis94 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noobis94

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip S

Vad är ditt discord namn? noobis94 (mina 4 sista siffror har blivit borttagna)

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Phil Simp, en snäll och människoälskande kille som är 29 år. Phil föddes 2 februari 1994 i Ekerö utanför Stockholm.
Hans föräldrar, mamma Fredrika och pappa Karl, uppfostrade honom under ganska stränga förhållanden och Phil gillade inte det alla gånger men började acceptera det så småningom. När Phil började i skolan skaffade han sig snabbt vänner men också många mobbare på grund av hans lätta talfel att han inte kan säga "r" ordentligt.

Dom levde och hade det bra fram tills Phil var 10 år gammal då bägge föräldrarna blev av med sina jobb och hade svårt att
få tag i nya jobb. Både mamma Fredrika och pappa Karl fick tag i visstids anställningar och det gjorde att de kunde klara sig, det var inte lätt alla gånger men det gick iallafall att de kunde bo kvar och ha mat på bordet varje dag. När Phil var 15 år gammal träffade han folk som han trodde var hans vänner och han började använda droger till sina föräldrars stora förtret och trots många varningar slutade han inte och blev utslängd och skickad till sina morföräldrar Karl-Henrik och Gunilla för att komma bort från staden och hans "vänner" som bara skadade Phil.

Med hård disciplin men också mycketkärlek och stöttning så insåg Phil att det var bäst att ta sig ifrån de så kallade "vännerna"
och istället satsa på studier. Han läste Vård och omsorg på gymnasiet, efter gymnasiet ville han läsa mer och läste till bilmekaniker. Han läste också på polishögskolan och nu vill han flytta till Unive och utforska möjligheterna i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och ett socialt rollspel som satsar på många roliga scenarion för både mig och motparten,
jag är inte här för att lalla runt och inte bidra med något till Unive utan jag vill visa hela servern hur underbar Phil är.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra ett scenario så att det blir roligt för bägge parterna, man behöver inte alltid "vinna" ett scenario för att det ska vara kul utan man måste också kunna förlora scenarion.

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern förra året, har även varit medlemskaps ansvarig på Unive och har testat på lite andra servrar nu under en tid men jag saknar Unive för mycket och känner att jag gärna skulle ta chansen om jag får chansen att komma tillbaka.

+rep Mogen kille, Riktigt bra Rpare
Välkommen tillbaka om du blir godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka