Inaktuell nonnofisen1 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah markovic

Vad är ditt discord namn? hemoroider123/nonnofisen

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Rasmus Persson och är född år 2005 han har haft en vanlig och bra uppväxt, Rasmus har alltid haft ett intresse för fordon och vill nu börja jobba inom fordons branschen. Han är en väldigt snäll men envis kille som vill att allt ska gå som planerat, detta har lett till problem i hans familj och han han nu ingen kontakt med dom så han flyttade ensam till en ny stad (unive) och hoppas att kunna nå sina drömmar där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP, mycket skratt och Roliga scenarion, jag gillar att RPA med alla möjliga så jag stannar nästan överallt för att RPA lite här och där så att jag kan bygga upp min karaktär Rasmus

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för sin egna vinst i ett scenario, alltså om jag tex har jobbat hårt och går med 20K i fickan efteråt och helt plötsligt så kommer det 1/4 maskerade män med vapen och begär allt jag har på mig då gör jag som dom säger och värnar för mitt liv då det är precis så jag hade gjort i verkligheter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FEAR RP= du ska värna om ditt liv (scenario--> om jag skulle bli hotad mot vapen drag så skall jag värna om mitt liv alltså jag ska göra mitt bästa för att vara vid liv i slutet av scenariot detta gör det mycket roligare för båda parterna, RDM & VDM =Random deathmatch (RDM betyder att du dödar någon utan anledning, säg att jag är nånstans på mappen och någon bara skjuter eller slår ihjäl mig klassas det som RDM) (VDM betyder Vehicle deathmatch alltså att du kör över någon bara för att det är ''kul'' typ eller liknande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive i ungefär 2år och varit server vakt men min dator pajja i en brand och när jag köpte ny så glömde alla lösenord

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? var med i unive typ 2år och var servervakt men det brann hemma och datorn krångla så hade ej råd med ny haha

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka