Accepterad nonnofisen1 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811778091/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? nonnofisen123#6932

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Hejsan Min karaktär heter Fredrik Högsved han är född i en liten by utan för stan när han va liten så tyckte han om att följa med sin Pappa som jobbade som Bilmekaniker och se på hur man jobbade men en dag så slutade de väldigt illa för att han råkade komma i mellan maffian och mc och en av mc råkade skjuta honom i bröstet och hon dog av förblödning och hans farbror jobbade inom polisen och de slutade med att han fick ta hand om Fredrik och sen vidare där ifrån så gick Fredrik på att bli mekaniker eller verkstads utbildning i 4 år och efter när han tog examen så blev hans farbror så glad över han min karaktär är en vänlig medborgare och trevlig och han visar respekt till alla och han älskar fordon och transport för de tycker han är så skojigt med att få jobba med det de blir hans dröm att kunna få flyga till den nya staden och börja jobba där och bli som sin far och till slut få jobb där och bli chef han har inga aggressiva problem alls han är så trevlig och pratar alltid sanning ha de bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag kan bidra med ett mycket högt och bra rollspelare och jag har 600 timmar på fiveM så och bara Rollspelande

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill Göra staden tryggare och försöka göra servern bättre och ha det roligt och försöka göra det roligt för andra människor som spelar och inte bara jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska gå ifrån ett scenario med en bra känsla samt att båda ska ha kul. man ska inte tänka egoistiskt

Hur hittade du Unive? Har sett på youtube och mina kompisar kör på servern och säger att den är den bästa dom har kört på.

Vidare till muntligt, du har 48h på dig att ta din intervju, lycka till.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka