Nekad nonnofisen1 | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811778091/

Ditt Hex-ID: 1100001539aead8

Vad är din discord tagg? nonnofisen123#6932

Vem var det som bannade dig? det var ArreB som bannade mig

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://media.discordapp.net/attachments/988900269226074142/992405902273560626/unknown.png?width=1033&height=630

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag jobbade på securitas och jag hade ej så mycket pengar sen efter min nattpatrull så åkte jag tillbaka till stationen och skulle lämna in en kniv som jag hade beslagtagit men sen så såg jag en Glock-19 i vapenskåpet och jag visste att man kunde sälja den för typ 4-5 mille så jag bestämde mig att ta den och sälja den eftersom jag hade väldigt lite pengar och såg en bil jag ville ha som kostade 1miljon. Jag visste att det kunde vara dumt att ta den men jag ville så gärna ha bilen så jag tog den och sålde den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sätta på datorn och börja spela men det stod att jag var permanent bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var rätt av ArreB att banna mig och jag förstår till 100% varför han bannade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ena var felaktig för jag lallade tydligen med en Mekonomen bil men det var fel. Den andra var för sunt förnuft för att jag slog en kille så att han dog

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha snott vapnet och definitivt inte av mitt egna yrke och jag borde ha läst reglerna inom yrke och UNIVE bättre men det har jag gjort nu och jag ångrar det väldigt mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag lärde mig att inte sno vapen och att läsa regler och villkor bättre innan man gör något som kan vara bann bart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka