Nekad nonnofisen1 | Ban överklagan [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811778091/

Ditt Hex-ID: 1100001539aead8

Vad är din discord tagg? nonnofisen123#6932

Vem var det som bannade dig? etos

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: qrwfbk Anledning: copbait Går ut om: 2 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Etos

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag burnade framför en polis utan att vara medveten om att det var en polis där och det var inte ens meningen att burna eftersom bilen är en drift bil så slirar den när man ska köra iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag pratade med en kompis om han ville köpa min bil och sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var rätt av etos att banna mig jag förstår att det blev fen men hade jag sett polisen så hade jag försöka ha mer kontroll på bilen men jag visste faktiskt ej att det var en polis där men jag förstår att det kan ha blivit ett missförstånd men jag dycker 3 dagar är lite för länge

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev permanent bannad en gång för korrupt inom yrke för jag snodde en glock-19 från förrådet och efter det så läste jag på alla regler från topp till tå. resten var felaktiga då jag blev bannad för lall för att jag vägrade få hjälp av en som jobbade på mekko och då blev han sur och reporta mig och sa att jag snodde hans bil och annat. men efter dessa bans så har jag löäst på reglerna välldigt bra och jag ångrar verkligen det som hände då och idag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha haft mera sunt förnuft och jag borde ha haft mera koll på min omgivning och jag borde ha haft mera kontroll på bilen än vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska hålla koll på min omgivning och att jag alltid ska ha sunt förnuft och man ska aldrig medveter försöka få polisen efter sig (copbait) jag ångrar verkligen att jag ej hade bättre koll men det var verkligen inte meningen och jag lovar att det aldrig händer igen och jag ska skärpa mig förlåt för missförståndet och jag lovar att det aldrig händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till 100% :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka