Antagen nonnofisen1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Ditt discordnamn: nonnofisen

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt hjälpsam person och står för vad som är rätt och fel. jag vill kunna hjälpa folk att lösa deras problem och ha en rolig tid på unive, vill också hjälpa unive att bli en bättre server med mindre lall och seriösare RP. jag har spelat på unive sen 2022 och har alltid försökt mitt bästa med att göra allt rätt (jag har såklart också gjort många fel men jag har lärt mig av dom)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att den sociala rpn inom kriminell området bör få en förbättring (har sett en bra förbättring nu på sistonde) men det är fortfarande inte den bästa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? hålla koll och se till att det följs och om inte så skulle jag försökt påminna personerna i fråga att börja tänka på det mer och sköta sig. jag skulle aldrig ta en ban som första steg men om det fortsätter så kommer såklart konsekvenser i sista hand

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska ju såklart bete sig på ett rättvist sätt för att kunna hjälpa personer och se till så att alla har roligt. Jag personligen skulle se till att jag inte lallar runt och istället beter mig som om det vore en arbetsplats om du förstår

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag skulle säga att jag Rpar 2-3 timmar om dan (om inte under scenario så kan jag ta ett staff ärende) sen skulle jag förmodligen sitta som staff i 2-3 timmar också då jag har mycket fritid efter skolan att göra vad jag vill med (detta gäller ju såklart inte hela tiden det kan ju variera nån gång ibland)

Hur länge har du spelat på Unive? 11 juli 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag var servervakt för nått år sedan men gjorde ett misstag som ledde till att jag blev av med den (har självfallet lärt mig av det)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka