NONchalant
Icke Medlem
- Meddelanden
- 97
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag valde att använda tredjeparts mjukvaror vilket är emot serverns regler inser nu att jag inte borde gjort det och inget som jag är stolt över
Tar du ansvar för det som hände? självklart jag gjorde ett misstag och ångrar det
Vad har du lärt dig sedan dess? att följa serverns regler mer strikt och inte göra dessa grejer som leder till detta
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag förstår att jag ahr gjort fel och ångrar det nu och jag vet det har inte gått så länge men jag vet att detta inte kommer att ske igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag valde att använda tredjeparts mjukvaror vilket är emot serverns regler inser nu att jag inte borde gjort det och inget som jag är stolt över
Tar du ansvar för det som hände? självklart jag gjorde ett misstag och ångrar det
Vad har du lärt dig sedan dess? att följa serverns regler mer strikt och inte göra dessa grejer som leder till detta
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag förstår att jag ahr gjort fel och ångrar det nu och jag vet det har inte gått så länge men jag vet att detta inte kommer att ske igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja