Nekad NONchalant | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NONchalant

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag hade tredjeparts mjukvaror på datorn alltså fusk jag använde det mest för att spela lall servrar osv sedan använde jag det på unive då det kändes som att alla andra fuskar och ingen blir bannad

Tar du ansvar för det som hände? jag det gör jag ska aldrig göra om det

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte bli som alla andra

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag ska bevisa att det inte kommer ske igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Erbjudande

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Unive Staff

Erbjudande

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Unive Staff
taskigt

ja jag vet och det ska ej ske igen det var dumt av mig
Erbjudandet som gäller, upp till dig om du vill ta det eller inte

några kommer ju tbx genom ban överklagan eller? vad ja sett och vad folk sagt som kommit tbx
Inte något jag är medveten om iaf, ska du ha erbjudandet eller inte. Har inte tid å sitta här i dividera fram å tillbaka. Det är detta som gäller

Inte något jag är medveten om iaf, ska du ha erbjudandet eller inte. Har inte tid å sitta här i dividera fram å tillbaka. Det är detta som gäller
tack för ditt erbjudande men jag tackar nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka